اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه مربیان مهدهای کودک

طرح آموزش مهارت‏‌های زندگی در دامغان اجرا شد

طرح آموزش مهارت‏‌های زندگی ویژه مربیان مهدهای کودک در دامغان اجرا شد.

طرح آموزش مهارت‏‌های زندگی در دامغان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، با همکاری حوزه امور اجتماعی و واحد پیشگیری اداره بهزیستی دامغان، کارگاه آموزش مهارت‏های زندگی برای کلیه مربیان مهدهای کودک تحت نظارت 92 به مدت شش جلسه چهار ساعته در سالن آموزش بهزیستی شهرستان دامغان برگزار شد.

محمد علیان‏نژاد، کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی دامغان بیان کرد: در این کارگاه، آموزش مهارت خودآگاهی و همدلی، مهارت برقراری رابطه مؤثر، مهارت تصمیم‌‏گیری و حل مسئله، مهارت تفکر خلاق، مهارت تفکر انتقادی و مهارت مقابله با استرس با تأکید بر محیط کار با تدریس صالحان کارشناس ارشد روان‏شناسی آموزش داده شد.

این کارشناس پیشگیری هدف از برگزاری این کارگاه را درک متقابل و ایجاد روابط مؤثر مربیان مهدهای کودک با دیگران عنوان کرد.

وی شناسایی هیجان‏های منفی و استرس‌‏های روزمره و حل مشکلات به شیوه‌‏های مؤثر را برای اخذ تصمیم‏‌های مناسب را ضروری دانست.

برگزاری دوره آموزشی ICDL مقدماتی ویژه نابینایان دامغانی

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‏‌ای خواهران شهرستان دامغان نیز از برگزاری دوره آموزشی ICDL مقدماتی ویژه نابینایان در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان، فاطمه منصوری در این خصوص اظهار داشت: دوره آموزشی ICDL مقدماتی ویژه نابینایان، با درخواست اداره بهزیستی شهرستان دامغان جهت آموزش کامپیوتر به افراد روشن‏دل توسط مربی مرکز، الهه عاشوری برگزار شد.

وی افزود: هشت نفر روشن‏دل در این دوره شرکت داشتند و آزمون پایان دوره در مهر ماه برگزار خواهد شد.

آموزش صوتی ویندوز مقدماتی و نرم‌‏افزار word به روشن‏دلان دامغانی

مربی مرکز آموزش فنی و حرفه‏‌ای خواهران شهرستان دامغان، در اقدامی ابتکاری، اقدام به تهیه و تدوین آموزش صوتی ویندوز مقدماتی و نرم‌‏افزار word ویژه روشن‏دلان کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‏‌ای خواهران دامغان، آموزش مهارت‏های مرتبط با رایانه به نابینایان را هدف از این اقدام دانست و اظهار داشت: الهه عاشوری مربی فناوری اطلاعات مرکز آموزش فنی و حرفه‏‌ای خواهران دامغان که آموزش به روشن‏دلان را نیز بر عهده دارد، با این ابتکار توانست ویندوز مقدماتی هفت و نرم‌‏افزار word را به شکلی قابل درک به نابینایان آموزش دهد.

وی افزود: این CD آموزشی جهت آموزش آسان‏تر کلیه روشن‏دلان به زودی در اختیار بهزیستی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول