اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم صورت گرفت

برگزاری دومین جلسه هم‌اندیشی تشکل‌های زیست محیطی در قم

دومین جلسه هم‌اندیشی تشکل‌های زیست محیطی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه هم‌اندیشی تشکل‌های زیست محیطی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین جلسه هم‌اندیشی تشکل‌های مردم‌نهاد زیست محیطی امروز با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در محل این اداره کل برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسات تشکیل پایگاهی برای هم‌اندیشی و مشارکت بیشتر تشکل‌های زیست محیطی، تحقق اهداف مشخص شده در برنامه‌ریزی‌ها و انجام بهتر رسالت‌های این تشکل‌هاست.

گفت‌وگو در مورد ایجاد اتاق فکر تشکل‌های مردم‌نهاد زیست محیطی استان قم و تعیین دبیر موقت این اتاف فکر از جمله مباحث مطرح شده در دومین جلسه بودند.

قرار است اتاق فکر مذکور جلساتی منظم و مستمر با هدف تدوین اساسنامه، مشخص کردن اعضا و تعیین ساختار تشکیلاتی خود داشته باشد.

 

در انتهای این جلسه محمود علی رکنی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم هم طی سخنانی با اشاره به ضرورت تحقق مدیریت یکپارچه و همه جانبه زیست محیطی در قم اظهار کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد می‌توانند حضوری موثر با هدف اتصال تشکیلات و گروه‌های پراکنده محیط زیستی و تعیین و تبیین دستور کار مدرن برای دوام و قوام این گونه مناسبات ارزشمند داشته باشند.

وی تشکیل اتاق فکر تشکل‌های زیست‌ محیطی در استان قم را امری بسیار مهم دانست و افزود: این اتاق موجب جریان روان اطلاعات و داده‌ها شده و یکپارچگی زیست محیطی را در قالبی بسیار هوشمندانه تدوین می‌کند.

انتهای پیام/78004/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول