اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

نقش افراد واسطه در امر ازدواج تعیین‎کننده است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: امروزه نقش افراد واسطه در شکل‌گیری ازدواج آسان تعیین‌کننده است.

نقش افراد واسطه در امر ازدواج تعیین‎کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی علیاری بعدازظهر امروز در جلسه سامان ازدواج شهرستان گنبدکاووس که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشن ازدواج آسان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: این مراسم با حضور زوج‎های جوانان کارمند برگزار خواهد شد که در برگزاری آن ادارات شهرستان و خیرین ازدواج مشارکت خواهند داشت.

تاکید بر الگوسازی برگزاری مراسم‎های کم‌خرج

وی با تبیین اهداف کمیته سامان ازدواج در 9 بند اظهار داشت: تلاش برای الگوسازی جوانان، الگوسازی برگزاری مراسم‎های کم‌خرج، مشاوره و آموزش زوج‎های جوان، فرهنگ‌سازی در بین خانواده‌ها برای ازدواج جوانان، ارتقای کیفی ازدواج پایدار و استفاده از امکانات برای ازدواج آسان و هدایت جوانان برای استفاده از وام ازدواج و بهینه‎سازی منابع برای ازدواج از اهداف کمیته سامان ازدواج جوانان است.

کارکرد خانواده در امر تسهیل ازدواج جوانان تا حدودی از بین رفته است

معاون فرماندار شهرستان گنبدکاووس اذعان داشت: کارکرد خانواده در امر تسهیل ازدواج جوانان تا حدودی از بین رفته و نقش افراد واسطه در شکل‎گیری ازدواج آسان موثر است.

علیاری افزود: یکی از اهداف این کمیته هماهنگی با دستگاه‎ها، بانک‎ها، موسسات خیریه، فراهم کردن شرایط و تسهیلات کالاهای اساسی، وام مسکن و فعالیت در زمینه‌های فرهنگی است.

با راه‎اندازی سایت ازدواج آسان زوج‎های جوان هدایت می‎شوند

وی یادآور شد: با راه‎اندازی سایت ازدواج آسان و ساماندهی امر ازدواج در قالب کمیته سامان ازدواج آسان جوانان برای بهره‌مندی از تسهیلات ازدواج از جمله پرداخت تسهیلات بانکی، تهیه جهیزیه، برگزاری جشن ازدواج و کمک هزینه سفر هدایت خواهند شد.

به ازای هر 6 ازدواج یک طلاق در گنبدکاووس

وی همچنین با ابراز نگرانی از روند رو به رشد طلاق اظهار داشت: در این شهرستان به ازای هر شش ازدواج یک طلاق وجود دارد که باید آسیب‌شناسی شود.

انتهای پیام/2307/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول