اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

اجرای 55 ویژه‌برنامه قرآنی در شهرستان کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 55 ویژه‌برنامه قرآنی در این شهرستان خبر داد.

اجرای 55 ویژه‌برنامه قرآنی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار کرد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان امری مهم است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در سال جاری شاهد برنامه‌های متنوعی در شهرستان بودیم که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با تشریح برنامه‌های قرآنی در نیمه دوم سال 92 در کنگان خاطرنشان کرد: قرآن یگانه نسخه نجات‌بخش بشریت است که باید سرلوحه برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

اهرمی تصریح کرد: کسانی که با قرآن مأنوس هستند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می‎دهند و قرآن کریم، انسان را به زندگی کردن با معیارها و ارزش‎های انسانی و اسلام دعوت می‎کند.

وی اضافه کرد: این اداره با در نظر گرفتن این موضوع به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی اقدام می‌کند و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از اجرای 55 ویژه‌برنامه قرآنی در کنگان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

اهرمی تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های مختلف روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر، تجوید، محافل قرآنی، مسابقه قرآنی و حمایت از مراکز قرآنی از اهم این برنامه‌هاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان همچنین به برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگی نسبت به سایر ابعاد توسعه از بار ارزشی بیشتری برخوردار است.

اهرمی افزود: سبک زندگی اسلامی از معیارهای مهمی است که مقام عظمای ولایت نسبت به آن توجه ویژه‌ای دارند و در توسعه فرهنگی این مرز و بوم از حساسیت‌های مهمی برخوردار است.

وی اظهار کرد: برگزاری طرح‌های آموزشی برای مداحان، گفتمان‌های دینی در سطح مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها، حمایت از  فعالیت‌های شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان، اجرای کارگاه‌های آموزشی، استقرار روحانی در مناطق و کمک به فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های این نهاد در نیمه دوم امسال است.

انتهای پیام/2451/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول