اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد

فعالیت 200 خانه قرآنی در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت 200 خانه قرآن در این استان خبر داد و گفت: مراکز قرآنی و خانه‌های قرآن می‌‌توانند نقش بسیار مفید و موثری را در ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی داشته باشند.

فعالیت 200 خانه قرآنی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌‌الاسلام سعید مهدوی‌امین افزود: خانه‌‌های قرآنی خط مقدم فعالیت‌‌های قرآنی و فرهنگی هستند و در این بین روحانیت پیشاپیش صفوف نیروهای متخصص قرآنی و هیئتی قرار گرفته و ایفای نقش می‌کنند.

وی اظهار داشت: حرکت پرشتاب و حساب شده در مسیر توسعه فرهنگ قرآنی و دینی در سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌‌های تبلیغات اسلامی لرستان قرار دارد و دستیابی به این هدف در سایه عنایت الهی و انجام وظیفه ما به نحو مطلوب میسر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن را بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و انحراف‌هایی که به ‌وجود آمده جامعه نیاز به اشاعه و ترویج بیشتر قرآن و فرهنگ دینی دارد.

انتهای پیام/2304/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول