اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی:

هفته ملی کودک فرصت ارزشمندی برای ظهور استعدادهای نهفته کودکان است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی هفته ملی کودک را فرصت ارزشمندی برای ظهور استعدادهای کودکان عنوان و بر لزوم همکاری مسئولان در اجرای کامل برنامه‌های این هفته تأکید کرد.

هفته ملی کودک فرصت ارزشمندی برای ظهور استعدادهای نهفته کودکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عیسی قنبری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته کودک که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: کودکان امروز آینده‌سازان فردای کشور هستند که لازم است با فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنان برای آینده کشور سرمایه‌گذاری کنیم.

وی تصریح کرد: فرزندان ایرانی فرزندان باهوش و با استعدادی هستند که با هدایت و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان به شکوفایی استعدادهای آنها اقدام کرد.

قنبری بر لزوم توجه و همکاری دستگاه‌های ذیربط برای برگزاری مناسب این برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: امیدواریم با انجام درست وظایف و مسئولیت‌های محوله به هر یک از نهادهای مربوطه، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان ایرانی باشیم و انگیزه آنها را برای انجام کارهای اجتماعی افزایش دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی بر نقش خانواده‌ها در این زمینه نیز اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها با سپردن وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی به فرزندان خود، آنها را برای پذیرش مسئولیت‌های بیش‌تر در زندگی و آمادگی برای ورود به جامعه بزرگ‌تر آماده کنند.

وی بر لزوم اجرای محتوایی و کاربردی برنامه‌های این هفته توسط دستگاه‌های متولی امر تأکید کرد و گفت: نباید برنامه‌های کاری مدیران در این هفته در گزارش‌ها و برنامه‌ها خلاصه شود.

قنبری در ادامه بر ایجاد فضا و امکانات لازم برای عملی کردن پیشنهاد رئیس جمهور مبنی بر اختصاص ساعاتی در هفته به عنوان زنگ انشای دانش‌آموزان برای بیان انتظارات خود از رئیس جمهور و انتقاداتشان از مربیان آموزشی و مدیران مدارس تأکید کرد و گفت: تقویت روحیه انتقاد سازنده میان دانش‌آموزان و شهامت بیان آن باید از سنین کودکی در آنان پرورش یابد.

انتهای پیام/61006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول