اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان شوشتر خبر داد

کسب مقام‌های اول تا سوم تئاتر دفاع مقدس اسلام‌آباد توسط هنرمندان شوشتری

مسئول بسیج هنرمندان شوشتر از کسب مقام‌های اول تا سوم در همه زمینه‌های تئاتر دفاع مقدس اسلام‌آباد غرب توسط هنرمندان شوشتری خبر داد و گفت: تلاش زیادی در این زمینه انجام شده و هنرمندان شبانه‌روزی تمرین کردند.

کسب مقام‌های اول تا سوم تئاتر دفاع مقدس اسلام‌آباد توسط هنرمندان شوشتری

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، خلیل ضرغام‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفتمین دوره جشنواره دفاع مقدس مرصاد که در اسلام‌آباد غرب برگزار شد، شهرستان شوشتر افتخارات متعددی کسب کرده است که می‌توان سال‌جاری را یکی از بی‌نظیر‌ترین سال‌های حضور شوشتر در این جشنواره نام‌نهاد.

وی با اشاره به مقام‌های کسب شده در بخش نمایشنامه‌نویسی گفت: در این بخش وحید کیارسی از شوشتر توانست مقام نخست این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کارگردانی خلیل ضرغام‌پور مقام دوم کارگردانی را کسب کرد تا گروه شهرستان شوشتر از نظر افتخارات دست پر باشد.

وی با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط بازیگران افزود: بازیگران شهرستان شوشتر در بخش مردان حمدی و رضا خادم سیدالشهدا مشترکا مقام سوم این دوره از جشنواره را کسب کردند.

ضرغام‌پور تاکید کرد: مقام سوم بازیگری زن این جشنواره به مهسا عباس‌پور رسید که این مقام‌ها نشان از تلاش بسیار زیاد کارگردانان و بازیگران شوشتری برای حضوری پررنگ در این جشنواره است.

وی گفت: باید در راستای استعدادیابی هنرمندان شهرستان شوشتر تلاش بیشتری شود تا بتوان در راستای پرورش آنها گام‌هایی اساسی برداریم.

ضرغام‌پور عنوان کرد: باید در راستای آموزش‌های تئاتر در شوشتر تلاش بیشتری شود و در این زمینه استعدادیابی و آموزش‌های حرفه‌ای نقش بسیار زیادی در موفقیت هنرمندان دارد.

انتهای پیام/72006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول