اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی سیریک:

قلم شاعر بهترین راه برای انتقال مفاهیم ایثار است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان سیریک گفت: قلم شاعر و ادبیات و هنر یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای ترویج مفاهیمی بلند چون ایثار است.

قلم شاعر بهترین راه برای انتقال مفاهیم ایثار است

مصطفی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق هرمزگان با اشاره به برگزاری یک دوره شب شعر طی روزهای گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر بندرسیریک، اظهار داشت: قلم شاعر می‌تواند به عنوان بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم بلند و ارزشی بوده و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی ادامه داد: شب شعر استانی ایثار و شهادت که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان سیریک با حضور شاعران استان و شهرستان میناب و سیریک و حضور فرماندار و مسئولان ادارات برگزار شد، از استقبال خوبی برخوردار شده است.

این مسئول ادامه داد: حضور راشد انصاری شاعر، نویسنده و طنز پرداز استان که یکی از مفاخر فرهنگی هرمزگان محسوب می‌شود، در این شب به یادماندنی مایه مباهات بود.

کریمی اضافه کرد: همچنین در این شب شعر، انجمن شعر شهرستان میناب حضوری فعال داشت و اعضای این انجمن به ارائه اشعار سپید، غزل و اشعار نو خود پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک یادآور شد: در این شب شعر، غلام امینی دمشهری شعری زیبا با مضمون شهادت به مناسبت دفاع مقدس سرود و زهیر راستی با ارائه شعری در وصف جانبازان و ایثارگران یاد و خاطره این شهیدان زنده خدا را زنده کرد.

کریمی شعر سپید ابراهیم آرمات را یکی از زیباترین کارهای این شب شعر عنوان و از سروده‌های شاعران خانم این محفل ادبی نیز تشکر کرد.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول