اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در یاسوج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در یاسوج خبر داد.

برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی پیش از امروز در نشست هماهنگی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که با حضور مدیرکل، معاون هنری و سینمایی، رئیس انجمن سینمای جوان، رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با ادارات آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، شهرداری یاسوج و صدا و سیمای مرکز دنا امیدواریم بتوانیم همچون دوره‌ی قبل میزبان خوبی برای این جشنواره باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در یاسوج گفت: این جشنواره از شانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری به مدت پنج روز در این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در 10 استان کشور افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به توانمندی‌های میزبانی توانست در میان این 10 استان برای برگزاری هر چه بهتر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قرار گیرد.

کمالوندی با بیان اینکه این جشنواره در سالن اصلی تئاتر شهر یاسوج، مجتمع فرهنگی شهدای نفت گچساران و مجتمع شماره یک دهدشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در دو سانس صبح و عصر و در چهار نوبت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82009/ل20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول