اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان:

توجه خاص به گردشگری دفاع مقدس در خوزستان ضروری است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: توجه ویژه به گردشگری دفاع مقدس در خوزستان ضروری است و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستیم.

توجه خاص به گردشگری دفاع مقدس در خوزستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، افشین حیدری ظهر امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای شهر اهواز و ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار کرد: توجه به گردشگری دفاع مقدس در خوزستان بسیار ضروری است و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی و رایزنی هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید از توانمند راهیان نور در خوزستان استفاده بیشتری شود، گفت: باید با ستاد مرکزی راهیان نور به تفاهم برسیم که افرادی که برای حضور در یادمان‌های دفاع مقدس به خوزستان سفر می‌کنند از آثار تاریخی خوزستان نیز بازدیدی داشته‌ باشند تا به هویت این استان بیشتر پی ببرند.

حیدری افزود: در تلاش هستیم تا در این زمینه اقداماتی انجام شود و تا حد زیادی نیز به نتیجه رسیده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: در بخش زیرساخت‌ها مشکل خاصی نداریم و می‌کوشیم تا در راستای ایجاد رفاهیات در این مناطق گام‌های مثبتی برداشته شود.

حیدری خاطر نشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان آماده همکاری در این زمینه است و مشکل خاصی در تفاهم با دیگر سازمان‌ها در این زمینه ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، همه ساله بیش از 2.5 میلیون نفر در قالب کارون‌های راهیان نور از استان خوزستان و مناطق عملیاتی استان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/72006/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول