اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت خیریه دست‌های مهربان

ماه مهر برای کودکان بی‌سرپرست بوی دیگری می‌دهد

امروز با همت خیریه دست‌های مهربان جشن بازگشایی مدارس با شمیم بوی ماه مهر برای کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست برگزار می‌شود که این ماه برای آنها طراوت و تازگی دیگری را معنا می‌بخشد.

ماه مهر برای کودکان بی‌سرپرست بوی دیگری می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ساعت 16 امروز بنیاد خیریه دست‌های مهربان در روزهای نخستین سال تحصیلی جشنی را با عنوان بوی ماه مهر در مجموعه تفریحی ورزشی شهدای ارتش برگزار می‌کند.

طبق سنت برگزاری این مراسم، شعبه اصفهان این بنیاد خیریه برای نوگلان و دانش‌آموزان تحت حمایت مجموعه جشنی را تدارک دیده که با حضور تمام دانش‌آموزان، خردسالان، کودکان و مادران ایتام دست‌های مهربان به همراه حامیانی که این خیریه را همراهی می‌کنند، برگزار می‌شود.

بعد از ظهر امروز این کودکان در جشن بوی ماه مهر با تماشای برنامه‌های شاد و کودکانه عمو خوشرنگ و حضور هنرمندان بومی و دریافت جوایز و با حمایت‌های مالی که مجموعه تولیدی مواد غذایی(ب.آ) از این جشن داشته روز خوشی را سپری می‌کنند.

خیریه دست‌های مهربان با هدف والای فقرزدایی از متن جامعه و حفظ کرامت انسانی در کنار حمایت‌های مالی به بعد فرهنگی و اجتماعی این قشر از جامعه نیز توجه ویژه‌ای دارد و در برنامه‌های سالیانه خود برگزاری جشن‌های شاد و مفرح را در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است بنیاد خیریه دست‌های مهربان در طول سال‌های گذشته در سطح کشور بیش از هشت هزار نفر را تحت حمایت خود داشته و در فعالیت کمتر از یک سال در استان اصفهان بیش از 300 نفر را در قالب یک صد خانوار مددرسانی می‌کند.

انتهای پیام/63007/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول