اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مهرماه

سوخت روستاهای فاقد گاز تحویل داده شود

معاون فرماندار بهار گفت: سوخت روستاهایی که فاقد گاز است، تا پایان مهرماه به روستاییان تحویل شود.

سوخت روستاهای فاقد گاز تحویل داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد صبح امروز ستاد مدیریت بحران شهرستان بهار در محل فرمانداری اظهار داشت: در زمان وقوع حوادث حضور به موقع افراد و مامورین امری ضروری است.

وی با بیان اینکه باید بحث آموزش را جدی بگیریم، ادامه داد: آموزش به تمام اقشار مهم است تا در زمان وقوع حوادث شاهد کمترین آسیب باشیم.

معاون فرماندار بهار گفت: باید در این زمینه هلال احمر دوره‌هایی را برگزار کند.

وی با اشاره به هفته کاهش بلایای طبیعی از 20 مهرماه گفت: در طول این هفته ده‌ها برنامه در سطح شهرستان اجرایی می‌شود که می‌توان به اجرای مانور زلزله و اطفای حریق در مدارس، اجرای مانور تصادف فرضی و امداد و نجات، اجرای مانور لحظه صفر، رژه خودرویی و امدادی و خدمات‌رسان، مراسم گرامیداشت این هفته در مساجد و مدارس اشاره کرد.

سلطانی‌راد اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما وسایل امداد و نجات و خودروهای برف‌روبی آماده شود، همچنین نمک و ماسه توسط شهرداران و اداره راه و شهرسازی تهیه شود.

وی با بیان اینکه سوخت روستاهایی که فاقد گاز است تا پایان مهرماه به روستاییان تحویل شود، ابراز داشت: با توجه به صعب‌العبور بودن، سوخت مدارس نیز تامین و در اختیار گذاشته شود و هرگونه قطعی آب و برق و گاز با هماهنگی فرمانداری صورت پذیرد.

معاون فرماندار بهار افزود: روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شود، با توجه به آغاز سال تحصیلی باید به مدارس نیز آبرسانی صورت گیرد.

انتهای پیام/2499/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول