اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان غربی عنوان کرد

بهره‌برداری از مجتمع 24 واحدی خیرین مسکن‌ساز مهاباد

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز آذربایجان غربی گفت: این پروژه تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مجتمع 24 واحدی خیرین مسکن‌ساز مهاباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تورج شهباز صبح امروز در بازدید از مجتمع 24 واحدی خیرین مسکن‌ساز مهاباد اظهار داشت: اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک‌های مردمی به منظور ساخت و تولید مسکن ارزان‌قیمت برای نیازمندان وظیفه اصلی انجمن خیرین مسکن‌ساز است که انجمن خیرین مسکن‌ساز آذربایجان غربی توانسته با مشارکت خیرین گام‌های مثبتی در عرصه خانه‌دار کردن بخشی از نیازمندان استان بردارد.

وی با اشاره به مجتمع 24 واحدی خیرین مسکن‌ساز مهاباد تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه به همت کمک‌های مالی خیرین و بخشی از مسئولان استانی، در زمینی به مساحت 750 متر مربع آغاز شده است.

شهباز خاطرنشان کرد: این مجتمع 24 واحدی در یک بلوک شش طبقه‌ای، با زیربنای مفید 76 متر مربع به ازای هر واحد در دست احداث است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان غربی ضمن اشاره به پیشرفت 80 درصدی این پروژه، اظهار داشت: تلاش می‌شود با تسریع عملیات احداث این مجتمع 24 واحدی عملیات آماده‌سازی آن با سرعت بیشتری پیگیری شود.

شهباز با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم با تحویل این واحدها پیش از آغاز سال جدید نویدبخش خبری خوش به خانواده‌های نیازمند باشیم، افزود: طبق برآوردهای به عمل آمده پیش‌بینی می‌شود عملیات اتمام و آماده‌سازی کامل این پروژه تا پایان سال‌جاری به طول انجامد.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول