اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام تیم والیبال متین ورامین خبر داد

آمادگی متین ورامین برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر والیبال

قائم مقام تیم والیبال متین ورامین آمادگی این تیم برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر والیبال را اعلام کرد.

آمادگی متین ورامین برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم متین ورامین پس از حرف و حدیث‌های فراوان برای تیم داری در مسابقات امسال تمرینات خود را به مدت دو هفته است که به‌طور مرتب انجام می‌دهد و از نظر آمادگی بازکنان این تیم در سطح خوبی به سر می‌برند.

قائم مقام تیم والیبال متین ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران در این ارتباط گفت: برای حضور در مسابقات لیگ والیبال امسال تعدادی از بازیکنان سال قبل تیم به‌همراه بازیکنان جدیدی چون احسن شیرکوند، سعید معروف کاپیتان تیم ملی و بهرام فرید از شهرداری ارومیه، رضا نائینی از نوین کشاورز، سید محمد موسوی و شهرام محمودی از کاله آمل، علی نصر اصفهانی از آلومینیوم المهدی (عج) بندعباس در رده امید است را به خدمت گرفته‌اند.

 

کوروش بی‌نظیر در مورد سرمربی تیم متین اظهار داشت: در حال حاضر در حال مذاکرات نهایی با گائیچ هستیم و احتمالاً به‌زودی با این مربی قرارداد امضاء می‌کنیم.

وی همچنین در مورد آمادگی بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان از لحاظ آمادگی با تلاش‌های آهنگری، مربی تیم در سطح خوبی هستند و با توجه به دیر شروع شدن تمرینات توانسته‌ایم خود را به سطح خوبی از آمادگی برسانیم و تمام سعی خود را می‌کنیم که از سال قبل بهتر باشیم.

بی‌نظیر از حضور شش بازیکن خود در مسابقات جهانی خبر داد و گفت: سعید معروف، سید محمد موسوی و شهرام محمودی در اردوی تیم ملی همچنین حضور میرزاجانپور در مسابقات زیر 23 ساله‌های برزیل، مصطفی محمودی هم در مسابقات کشورهای اسلامی و نیکولای نیکولوف هم در مسابقات قهرمانی اروپا حضور خواهند داشت.

قائم مقام تیم والیبال متین ورامین در مورد مسابقه اول تیم در این فصل عنوان کرد: به احتمال زیاد بازی اول ما یا با کاله در آمل است و یا با شهرداری ارومیه در ورامین.

انتهای پیام/2462/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول