اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال رامهرمز:

تیم والیبال رامهرمز برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند

رئیس هیئت والیبال رامهرمز گفت: در حال حاضر باشگاه اکسین این شهرستان در رده بزرگسالان جزو چهار تیم اول استان و مدعی قهرمانی است.

تیم والیبال رامهرمز برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند

نبی‌الله کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز از تحول والیبال رامهرمز در سال جاری خبر داد اظهار کرد: از آن جایی که والیبال رامهرمز قدمتی 50 ساله دارد و پس از جابه جا شدن مدیریت والیبال این شهرستان به برادران کیانی که سال‌ها در والیبال این شهرستان زحمت کشیده‌اند و منتخب استان و عضویت تیم ملی را با خود یدک می‌کشند تحولی خاص در والیبال شهرستان ایجاد شده است.

وی افزود: با تغییر مدیریت والیبال استان خوزستان و ورود پارسافر و زرگر طالبی که از قدیمی‌های این رشته هستند و تشکیل جلسات مکرر با آنها و حضورشان در شهرستان، کمک‌های موثری به والیبال رامهرمز شده است.

رئیس هیئت والیبال رامهرمز تصریح کرد: همچنین با منصوب شدن خانم شادی‌پور از مربیان با سابقه این شهر والیبال بانوان رامهرمز متحول شده که البته این بخش نیازمند حمایت بیشتری است.

وی با اشاره به افتخارات تیم‌های والیبال شهرستان ادامه داد: حضور در مسابقات استانی و قهرمانی از جمله مسابقات جام رمضان در ماهشهر و حضور در مسابقات دهه فجر و کسب مقام دومی مسابقات و حضور در رده پیشکسوتان استان که به مقام سومی استان نائل شدند از برنامه‌های موفق این هیئت در سال جاری بوده است.

کیانی همچنین عنوان کرد: در جال حاضر باشگاه اکسین در رده بزرگسالان جزو چهار تیم اول استان و مدعی قهرمانی است و در قسمت بانوان نیز پس از سال‌ها رامهرمز شاهد پیروزی‌های متعددی نیز بوده که در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی در پایان گفت: در این مجموعه کم و کاستی‌هایی وجود دارد که به امید خدا و با همت مسئولان ورزشی شهرستان و استان و حمایت ورزش دوستان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/72012/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول