اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با یک برد و یک باخت

والیبالیست‏های فیروزکوهی راهی دور دوم رقابت‏های قهرمانی استان تهران شدند

رئیس هیئت والیبال شهرستان فیروزکوه با تمجید از عملکرد بانوان والیبالیست فیروزکوهی در رقابت‏های قهرمانی استان تهران، از صعود این تیم به دور دوم گروهی این رقابت‏ها خبر داد.

والیبالیست‏های فیروزکوهی راهی دور دوم رقابت‏های قهرمانی استان تهران شدند

موسی یحیی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در دور نخست این رقابت‏ها که به میزبانی شهریار برگزار شد، 12 تیم حضور داشتند که در چهار گروه سه تیمی به رقابت پرداختند.

وی افزود: بانوان والیبالیست فیروزکوهی در این دوره به مربیگری اشرف لاسمی، با تیم‏های شهریار میزبان و ورامین هم‏گروه بودند که با کسب یک برد شیرین برابر ورامین و شکست در برابر میزبان به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی مسابقات شدند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: دور دوم گروهی این رقابت‏ها با شرکت هشت تیم برتر دور نخست و این بار در دو گروه چهار تیمی برگزار می‏شود.

یحیی ادامه داد: این مرحله از رقابت‏ها به میزبانی شهر قدس برگزار می‏شود که فیروزکوه با شهر ری، اسلامشهر و میزبان هم‌گروه است.

این گزارش حاکی است؛ دور دوم گروهی این رقابت‏ها از 11 مهر ماه آغاز می‏شود.

دو تیم برتر هر گروه در این مرحله راهی دیدارهای نیمه پایانی خواهند شد و در این مرحله با انجام بازی‏های ضرب‏دری چهره فینالیست‏ها مشخص می‏شود.

انتهای پیام/2568/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول