اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد خرم‌دره خبر داد

معرفی 128 مورد برای بهره‌مندی مددجویان خرم‌دره‌ای از انشعاب‌های رایگان

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره گفت: در سال گذشته 128 مورد به عنوان معرفی مدجویان خرم‌دره‌ای برای انشعابات رایگان انجام گرفت.

معرفی 128 مورد برای بهره‌مندی مددجویان خرم‌دره‌ای از انشعاب‌های رایگان

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای مددجویان خرم‌دره‌ای خاطرنشان کرد: در سال گذشته 128 مورد به عنوان معرفی به اداره‌های برق، گاز و آب برای انشعابات رایگان توسط اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره انجام گرفت.

وی با بیان اینکه 30 نفر نیروی رسمی و قراردادی مشغول خدمت‌رسانی به مددجویان در 35 فصل کاری هستند، گفت: یک‌هزار و 645 خانوار به تعداد 3 هزار و 286 نفر تعداد مددجویان تحت پوشش اعم از امداد عادی و طرح شهید رجایی هستند.

رئیس کمیته امداد خرم‌دره افزود: مبلغ پرداختی مستمری به مددجویان عادی و طرح شهید رجایی در سال گذشته به میزان 9 میلیارد و 970 میلیون و 350 هزار ریال است.

وی با اشاره به بیمه کردن زنان سرپرست خانوار به وسیله تامین اجتماعی، بیمه کردن مجریان طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی و بیمه اجتماعی برای 529 نفر خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده برای این امر در سال 91 به میزان 2 میلیارد و 113 میلیون و 763 هزار و 400 ریال است.

احمدی افزود: تعداد افراد بازنشسته شده و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی به وسیله کمیته امداد شهرستان خرم‌دره پنج نفر است.

رئیس کمیته امداد خرم‌دره با بیان اینکه تعداد کل طرح‌های خودکفایی اشتغالزایی از بدو تاسیس کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره یک‌هزار و 288 مورد است، گفت: وام اشتغالزایی پرداختی نیز به تعداد 101 فقره و به مبلغ 7 میلیارد و 250 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: 384 نفر در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و برای این افراد مبلغ 340 میلیون ریال هزینه شده است.

احمدی با اشاره به پرداخت اجاره مسکن به تعداد 75 مورد در سال گذشته عنوان داشت: هزینه این امر به میزان 77 میلیون و 200 هزار ریال بوده است.

وی تعداد افراد بیمه شده شهری در پایان دوره را 2 هزار و 580 نفر اعلام و اضافه کرد: هزینه بهداشتی و درمانی ارائه شده به جامعه هدف در سال گذشته مبلغ 431 میلیون و 294 هزار و 500 ریال بوده است.

انتهای پیام/73002/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول