اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصاد و بهره‌برداری اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد

اختصاص افزون بر 7 میلیارد ریال وام به بازسازی بقاع متبرکه همدان

معاون اقتصاد و بهره‌برداری اداره اوقاف و امور خیریه همدان از تخصیص 7 میلیارد و 600 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بقاع متبرکه استان خبر داد.

اختصاص افزون بر 7 میلیارد ریال وام به بازسازی بقاع متبرکه همدان

رحمت‌الله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به منظور تسریع در اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های در حال بازسازی و مرمت بقاع متبرکه استان همدان 7 میلیون و 600 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه از صندوق راسخون سازمان اوقاف و امور خیریه استان اخذ شد.

وی تصریح کرد: بقاع متبرکه استان همدان بودجه و اعتبار دولتی ندارند و تمام هزینه‌های امامزاده‌ها از نذورات و کمک‌های مردمی اداره می‌شود.

معاون اقتصاد و بهره‌برداری اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: از این رو با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و در راستای سرعت بخشیدن به امر بازسازی بقاع متبرکه، رایزنی‌هایی با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور انجام شده و این مبلغ برای بازسازی امام‌زادگان استان اخذ شد.

وی خاطرنشان کرد: در استان همدان 33 بقعه متبرکه به متراژ 5 هزار و 482 متر مربع وجود دارد که در حال تخریب و بازسازی هستند.

نعمتی اذعان داشت: کار بازسازی بقاع متبرکه در طی 18 ماه گذشته با 50 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده که بیشترین هزینه از طریق کمک‌های مردمی و نذورات بوده است.

وی تاکید کرد: در سال گذشته مبلغ 7 میلیارد و 950 میلیون ریال برای بازسازی و مرمت بقاع متبرکه در استان هزینه کرده‌ایم.

معاون اقتصاد و بهره‌برداری اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان سخنان خود همت و کمک‌های مردمی را برای تسریع در امر بازسازی بقاع متبرکه خواستار شد.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول