اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهرماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری دوره آموزشی شهروند الکترونیک برای 90هزار اصفهانی

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای مهرماه امسال دوره آموزشی شهروند الکترونیک برای بیش از 90 هزار نفر در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی شهروند الکترونیک برای 90هزار اصفهانی

همایون یزدان‌پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تحقق دولت الکترونیک از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این سازمان است، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی شهروند الکترونیک از سال‌های گذشته به منظور استفاده مردم از خدمات الکترونیک در سطح کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه البته در سال‌های گذشته شهرداری در راستای برگزاری این دوره‌ها نقش اطلاع‌رسانی و تسهیل‌کننده داشته است، اضافه کرد: در سال‌های گذشته این دوره‌ها توسط مرکز کار‌آفرینی دانشگاه تهران و با حمایت‌های دولت برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه اما در حال حاضر شهرداری نسبت به برگزاری دوره‌های شهروند الکترونیک در سطح شهر اقدام می‌کند، تصریح کرد: مکانیزم برگزاری دوره‌های آموزشی شهروند الکترونیک تغییر پیدا کرده است و دوره‌های آموزشی الکترونیکی سبب ارتقای سطح دانش و اطلاعات مردم متناسب با دانش روز دنیا می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری اصفهان در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی شهروند الکترونیک اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای مهرماه امسال دوره آموزشی شهروند الکترونیک برای بیش از 90 هزار نفر در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه از ابتدای امسال در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی الکترونیک کمیته‌ای راهبری متشکل از نمایندگان معاونت فرهنگی، پژوهش، برنامه‌ریزی و بودجه و سازمان فاوا شهرداری تشکیل شده است، تاکید کرد: این کمیته نسبت به شناسایی برطرف کردن نقاط ضعف دوره‌های گذشته این طرح اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه همچنین یک سامانه آموزش الکترونیکی در راستای اجرای این طرح از سوی سازمان فاوا شهرداری تولید شده است، افزود: امسال 150 میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای اجرای این طرح در شهرداری اصفهان تأمین شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: دوره آموزشی شهروند الکترونیک از ابتدای مهرماه امسال با اولویت آموزش دانش‌آموزان به صورت رایگان در سطح شهر اصفهان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63004/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول