اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

پد خندق را باید با سردارانی همچون شهید کریمی شناخت

فرماندار لنده گفت: پد خندق را باید مرهون تلاش، پایمردی ، استقامت و ایثارگری‌های سرداران رشیدی شهید کریمی دانست و برای مطالعه دقیق آن باید این شهدا را شناخت.

پد خندق را باید با سردارانی همچون شهید کریمی شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان در دیدار با خانواده شهید جان‌محمد کریمی در روستای سرآسیاب لنده اظهار داشت: هیچ وقت نباید ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان پد خندق به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: فراموشی این خاطرات و یادگاری های دفاع مقدس همان چیزی است که دشمنان انقلاب به دنبال آن هستند.

فرماندار لنده با بیان‌ این‌که پد خندق معرف استان‌ کهگیلویه و بویر‌احمد در هشت سال دفاع مقدس بوده، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس هرگز آتش سنگینی که توسط دشمنان در پدخندق بر روی بچه‌های گردان ویژه شهدا استان کهگیلویه و بویراحمد ریخته شد را ندیدم.

فاطمیان در خصوص عملیات پد خندق گفت: خوشابه‌حال مادران رزمندگان و فرماندهان شجاع شرکت کننده در عملیات پد خندق که با تربیت حسینی خویش، دلیرمردانی تربیت کرده‌اند تا حماس‌ های واقعی از جنس ایثار و فداکاری را طراحی و ثبت کنند.

 

رئیس شورای اداری شهرستان لنده اذعان داشت: پدخندق در معنای واقعی کلمه یعنی صحرای محشر را به عینه لمس کردن و ردای سبز شهادت را عاشقانه بر تن کردن.

وی افزو.د: یکی از افتخارات همیشگی ما در طول هشت سال دفاع مقدس به خصوص در عملیات پد خندق پایداری، استقامت و ایثار سردار شهید جان‌محمد کریمی است که برای همیشه در تاریخ پرافتخار استان کهگیلویه و بویراحمد جاوید خواهد ماند.

فاطمیان گفت: رادمردی و ایثارگری‌های عملیات پد خندق را باید مرهون شجاعت و نترسی سرداران بزرگی همچون شهید جان‌محمد کریمی  دانست که لباس سبز شهادت را برای استقامت و پایداری دین مبین اسلام بر تن کرده‌اند.

فاطمیان در ادامه خاطرنشان ساخت: افتخار همیشگی من و همرزمان اسیرم چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران اسارت ، داشتن فرمانده لایق و توانمندی هم چون شهید جان‌محمد کریمی است .

فرماندار شهرستان لنده گفت:: هدف از دیدار با خانواده شهدا به خصوص خانواده معظم شهید کریمی قدردانی و گرامیداشت یاد و خاطره این سردار خط شکن جبه‌های حق علیه باطل است که همه رهروان حق و حقیقت به آن افتخار دارند.

انتهای پیام/82013/ش‌40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول