اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تداوم آموزش سرگروه‌های طرح صالحین

همایش حلقه‌های صالحین در بوکان برگزار شد

همایش حلقه‌های صالحین به منظور تداوم آموزش سرگروه‌های طرح صالحین در بوکان برگزار شد.

همایش حلقه‌های صالحین در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، صبح امروز به منظور تداوم آموزش سرگروه‌های طرح صالحین همایش حلقه‌های صالحین در بوکان برگزار شد.

در این همایش دو روزه که با حضور سرگروه‌های حلقه صالحین در سالن ورزشی سوم خرداد این شهرستان برگزار شد فرمانده سپاه بوکان از حضور و فعالیت‌های تمام سرگروه‌های حلقه‌های صالحین که با توجه به دستور اکید رهبری و اهداف عالیه بسیج فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

علیرضا مظاهری با تاکید بر اینکه صالحین کسانی هستند به پنج اصول دین معتقد و به آن عمل می‌کنند، گفت: مهم‌ترین ماموریت حلقه‌های صالحین کیفی سازی فعالیت‌ها است و باید در راستای این مهم، مربیان، سرگروه‌ها و امکانات و تجهیزات نیز کیفی‌سازی شوند تا به اهداف عالیه بسیج دست یابیم.

مظاهری نیز در این همایش اظهار داشت: تربیت انسان‌های مومن، متعهد، متخصص و ولایت مدار برای تضمین آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی امری لازم و ضروری است.

وی حلقه‌های صالحین را فرصت مغتنمی برای نهادینه کردن فکر و عقیده اسلامی بر شمرد و با تاکید بر قدرت نفوذ اسلام و برتری آن نسبت به مکاتب دیگر، تصریح کرد: دین اسلام در تمام مسائل و مباحث پاسخگو است و عوامل حلقه‌های صالحین می‌توانند با ترویج و نشر فرهنگ اسلامی زمینه ایجاد جامعه‌ای پویا و با نشاط و اسلامی را فراهم کنند.

در این همایش دو روزه افراد با جدیدترین شیوه های جذب، تثبیت و سازماندهی بسیجیان در حلقه های صالحین آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/61006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول