اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به مددجویان کنگان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به مددجویان کنگان خبر داد.

ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به مددجویان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی ظهر امروز در دیدار با مددجویان شهرستان کنگان اظهار داشت: در اسلام تاکید بسیار زیادی به کمک به همنوعان شده و رسیدگی به فقرا و نیازمندان امری لازم است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از برگزاری کارگاه کارآفرینی پسران نظام جامع آموزشی در کنگان خبر داد و گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال به مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد که امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: فرزندان مددجویان یکی از ظرفیت‌های خانواده‌های تحت حمایت ما هستند که می‌توان با ارائه خدمات مختلف به آنها موجبات اشتغال و خودکفایی خود و خانواده‌شان را فراهم کرد.

وی اضافه کرد: کلاس‌های حرفه‌آموزی، مشاوره، معرفی به کاریابی‌ها و اعطای وام‌های اشتغال از جمله خدماتی است که کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌کند.

شمس‌الدینی عنوان کرد: در همین راستا کمیته امداد این شهرستان یک دوره کارگاه کارآفرینی برگزار کرد که تعداد زیادی از پسران نظام جامع آموزشی از این کلاس بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان همچنین از توزیع سبد کالا به افراد تحت پوشش طرح سوء تغذیه کمیته امداد کنگان خبر داد و اظهار داشت: طرح سوء تغذیه یکی از طرح‌هایی است که در راستای سلامت و بهداشت مددجویان کمک می‌کند.

وی افزود: کودکان نیازمند زیر 6 سال از نظر بهداشتی و سلامت توسط پزشکان چک می‌شوند و افراد زیر 6 سالی که دچار سوء تغذیه شده‌اند تحت این طرح قرار می‌گیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان عنوان کرد: 105 سبد کالا بین 105 کودک تحت پوشش این طرح با ارزش ریالی 139 میلیون ریال توزیع شد.

انتهای پیام/2451/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول