اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

فقر و محرومیت دشمن اصلی مردم کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه بزرگترین مشکل مردم این استان فقر و محرومیت است.

فقر و محرومیت دشمن اصلی مردم کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نخستین شورای اداری استان که به ریاست وی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس به همه مردم استان اظهار کرد: عرصه‌ای که اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم کمتر از دفاع مقدس نیست.

وی فقر و محرومیت را دشمن اصلی مردم کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: نقش و رویکرد مدیریت‌ها در این هنگامه بر همه مشخص می‌شود.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این‌که امروز سرمایه‌های انسانی محور توسعه هستند ابراز داشت: تغییر مدیریتی در کشور اکنون اتفاق افتاده که آرمان‌ها را به شکل و زبانی دیگر پی‌گیری می‌کند.

خادمی افزود: دنیا حاضر است در برابر ما کوتاه بیاید که این بسته به رویکرد ما در مدیریت‌ها دارد تا با مدیریت صحیح و منطقی به اهداف خود دست یابیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مدیران استان در شورای اداری به رویه اعتدالی که در کشور حاکم شده اشاره کرد و گفت: باید از این وحدتی که میان نیروهای سیاسی پیش آمده به درستی استفاده کنیم تا شاهد دستاوردهای بیشتری در کشور باشیم.

رئیس شورای اداری این استان اقتصاد کشور را وابسته به نفت دانست و گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که اگر در آینده دشمن به دنبال اهدافی دیگر بود با اقتصاد بدون نفت در برابر آن‌ها ایستادگی کنیم.

وی اقتصاد کشور را به رغم این که تصدی دولت در بسیاری امور برداشته شده این اقتصاد را اقتصادی شبه دولتی دانست و گفت: وظیفه ما مدیران است که با مدیریت صحیح و استفاده درست از همین منابع محدود به توسعه و سازندگی کشور و استان خود کمک کنیم.

خادمی استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای قابلیت‌های فراوان دانست و گفت: نمی‌توان با بیان آمار که ما چه‌قدر نفت و آب و جنگل داریم این محرومیت تاریخی را برطرف کرد.

انتهای پیام/2571/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول