اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمند جوان و نام آشنای کشور صورت می‌گیرد

برگزاری ورک‌شاپ مجسمه‌سازی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ورک‌شاپ مجسمه‌سازی با حضور هنرمند جوان و نام آشنای کشور در هفته آینده خبر داد.

برگزاری ورک‌شاپ مجسمه‌سازی در کهگیلویه و بویراحمد

مجتبی ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از برگزاری ورک‌شاپ مجسمه‌سازی با حضور هنرمند جوان و نام آشنای کشور آقای ایمان امیرمحمدی در هفته آینده خبر داد.

 رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم و اهمیت آموزش در رشته‌های مختلف هنری گفت: امیرمحمدی فارغ‌التحصیل مجسمه‌سازی از آکادمی NOVASAD و تنها دارنده آرت کد ( کد ارزش‌گذاری هنرمندان برتر در خاورمیانه) و عضو کمپانی طراحی سه بعدی زبراش سنترال و پیک‌سار، دارای درجه هنری الف از آکادمی BAHOUSE و دارای پنج رتبه در فستیوال‌های مجسمه‌سازی ژاپن، لهستان، روسیه، آلمان و ترکیه است.

وی با بیان اینکه هنر مجسمه‌سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر مورد توجه واقع شده، ابراز داشت: این کارگاه با رویکرد آشنایی هنرمندان هنرهای تجسمی استان در جهت آشنایی بیش از پیش این هنرمندان و بالا بردن سطح کیفی هنر مجسمه‌سازی در استان برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان کهگیلویه و بویراحمد این کارگاه را در نوع خود بی‌سابقه عنوان کرد و گفت: با توجه به رویکرد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص حمایت از انجمن‌ها و رشته‌های مختلف هنری امیدواریم این کارگاه‌ها بستری مناسب برای برگزاری دیگر فعالیت و کارگاه‌ها در این سطح شود.

انتهای پیام/82009/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول