اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اعلام پروژه‌های مهم که ظرف 100 روز آینده به اتمام می‌رسند

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اعلام پروژه‌هایی که ظرف 100 روز آینده به اتمام می‌رسند، تاکید کرد.

اعلام پروژه‌های مهم که ظرف 100 روز آینده به اتمام می‌رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با ریاست استاندار استان و کلیه مدیران دستگاه‌ها در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه شورای اداری فرهاد باقرپور ضمن تبریک و تهنیت مناسبت‌ها و انتصاب سید موسی خادمی به عنوان استاندار استان اظهار کرد: در این جلسه تخصیص اعتبارات و برنامه‌های دستگاه‌های مهم از جمله راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و سازمان صنعت، معدن و تجارت از آخرین وضعیت اعتبارات دستگاه‌ها گزارشی ارائه دهند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 92 از مجموع 290 میلیارد تومان 198 میلیارد تومان آن عمرانی اعلام شده، است.

باقرپور با تاکید بر این‌که در بخشی دیگر از اعتبارات بالغ بر 11 درصد اعتبارات تخصیص یافته، خاطرنشان کرد: در حوزه پروژه‌ها با ماهیت استانی 21.85 درصد در بخش موافقت‌ها نیز صورت گرفته است.

این مسئول در ادامه بیان داشت: با توجه به این‌که در ورود به اطلاعات و آمار مشکل داریم و برخی دستگاه‌ها آمارهای ناقصی را اعلام می‌کنند از این‌رو مدیران باید تا آخر هفته جاری موافقت‌ها را جمع‌آوری و به معاونت برنامه‌ریزی اعلام کنند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید مجدد جهت تهیه و تنظیم موافقت‌ها اذعان کرد: ریز افراد در لیستی دقیق و مشخص شده ارائه شود تا آمار دقیق از نیروهای پیمانی و قراردادی در سازمان‌ها و نهادها مشخص تا در زمان پرداخت و وصول با مشکلی مواجه نشوند.

باقرپور در ادامه تاکید کرد: پروژه‌ها و طرح‌های که دستگاه‌ها دارند و به احتمال زیاد ظرف 100 روز آینده با تخصیص اعتبارات به پایان می‌رسد اعلام کنند تا عملیات اجرایی آن برای اتمام صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در این نشست مدیران دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و آب منطقه‌ای به بیان برنامه‌ها پروژه‌های عمرانی در دست اقدام و میزان اعتبارات مورد نیاز پروژه‌ها پرداختند.

انتهای پیام/82011/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول