اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر معاون استاندار فارس

چند پروژه عمرانی در خرم بید به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون امور هماهنگی استاندار فارس چند پروژه عمرانی در شهرستان خرم بید افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

چند پروژه عمرانی در خرم بید به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم بید، سالن ورزشی با زیربنای 900 متر مربع و با اعتبار 4 هزار میلیون ریال ساخته شده توسط خیر صفاشهری نخستین پروژه افتتاحی سفر معاون استاندار فارس به شهرستان خرم بید بود.

افتتاح مدرسه مقاوم‌سازی شده امام حسن مجتبی (ع) با زیربنای 500 متر مربع و با اعتبار یک‌هزار و 800 میلیون ریال توسط نوسازی مدارس استان فارس دیگر پروژه افتتاحی شهرستان خرم بید در این سفر بود.

بهره‌برداری از معدن سنگ مرمریت ثمین با ذخیره 418 هزار تن سنگ و اشتغالزایی 25 نفر از پروژه‌های شاخص افتتاحی در این شهرستان بود.

آخرین پروژه سنگبری مدرن با اعتبار 40 هزار میلیون ریال بخش خصوصی نیز توسط معاون امور عمرانی استاندار فارس افتتاح شد.

فرماندار خرم بید در این مراسم گفت: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان مهیا شده و آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران هستیم.

داود ایوبی گفت: خرم بید از جمله شهرستان‌هایی است که تمام روستاهای آن از خدمات آب و برق و گاز و روکش آسفالت بهره‌مند هستند و تا پایان سال به عنوان شهرستان سبز استان فارس معرفی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس نیز اظهار داشت: در دو سال گذشته 2 هزار و 536 پروژه با اعتبار 7 هزار و 500 میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری رسیده است.

محسن اردکانی افزود: در هفته دفاع مقدس امسال 30 طرح با اعتبار 200 میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد 22 طرح با اعتبار 12 میلیارد تومان سهم شهرستان خرم بید است.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول