اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری مازندران:

پارک موزه دفاع مقدس نیازمند اعتبار 200 میلیارد تومانی است

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: در حالت خوش‌بینانه پارک موزه دفاع مقدس بالغ بر 200 میلیارد تومان هزینه در بر می‌گیرد تا صحنه عملیات والفجر هشت به نمایش گذاشته شود.

پارک موزه دفاع مقدس نیازمند اعتبار 200 میلیارد تومانی است

سیدعیسی هاشمی حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره روند پیشرفت پارک موزه دفاع مقدس و تخصیص اعتبار در این حوزه فرهنگی عمرانی اظهار داشت: پارک موزه دفاع مقدس پروژه ماندگاری است که در سطح استانی و ملی باید به این موضوع پرداخته شود.

وی با اشاره به این‌که توفیق داشتم تا در دوران دفاع مقدس در صحنه‌های جنگ حضور داشته باشم، افزود: برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس باید به مباحث محتوایی پارک موزه دفاع مقدس توجه شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: شبیه‌سازی‌هایی که در پارک موزه دفاع مقدس طراحی می‌شود، مروری برای یادگاران جنگ تحمیلی است.

هاشمی پارک موزه دفاع مقدس را پروژه بزرگ و پرکاری دانست و ادامه داد: در حالت خوش‌بینانه این پروژه 200 میلیارد تومان هزینه در بر می‌گیرد تا صحنه عملیات والفجر هشت به نمایش گذاشته شود.

وی آزادسازی حریم پروژه که بر روی رودخانه تجن در حال اجرا است را بحث مهمی در پیشرفت فیزیکی پارک موزه دانست و گفت: اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان را طاهایی استاندار وقت در شورای مرکزی اجرایی پارک موزه دفاع مقدس مصوب کرد و به معاونت برنامه‌ریزی وقت نیز ابلاغ کرد و امیدواریم استاندار جدید با نگاه جهادی و ویژه خود اعتبار هفت میلیارد تومانی بحث عمرانی پارک موزه را با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای پیگیری کند.

معاون عمرانی استانداری مازندران اظهار داشت: دی‌ماه امسال، کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان برگزار می‌شود و لازم است اعتبارات این بخش در اسرع وقت تخصیص یابد.

انتهای پیام/86006/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول