اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

تولید و صادرات یکدیگر را یدک می‌کشند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تولید و صادرات دو حلقه‌ای هستند که یکدیگر را یدک می‌کشند و همراه بودن تولید با صادرات رونق بیشتری را به وجود می‌آورد.

تولید و صادرات یکدیگر را یدک می‌کشند

امیر حسین نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: جلسه حمایت از فعالان صنعت و معدن در استانداری خوزستان با هدف بررسی و شناسایی عوامل و چالش‌های فراروی این فعالان روز گذشته تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این جلسه اولین نشست فعالان صنعت و معدن در سال 92 بود تصریح کرد: در این جلسات بخش خصوصی و واحدهای تولیدی مشکلات و پیشنهادات خود را طرح و در همین جلسات است که می‌توان چالش‌ها را شناسایی و حل کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: با توجه به اولویتی که در بحث سرمایه‌گذاری برای تولید و صادرات وجود دارد این دو حلقه‌ای هستند که یکدیگر را یدک می‌کشند و همراه بودن تولید با صادرات رونق بیشتری را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه خصوصی‌سازی و توجه به بخش غیردولتی و واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های توسعه اقتصادی کشور است گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید توجه به بخش خصوصی و سکاندار کردن آن در تولید و تجارت است.

نظری با اشاره به اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در مدت کوتاه وزارت خود بنیانگذار این جلسات با بخش خصوصی بوده است بیان کرد: ارتباط نزدیک با بخش خصوصی و آشنا شدن با مشکلات آن‌ها باعث می‌شود شرایط مساعدی را به وجود آید و در عرصه تولید داخل به دستاوردهای قابل توجهی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان از نظر زیرساخت‌ها برای فعالیت بخش خصوصی آماده است و جزء استان‌های اول از نظر جذب سرمایه گذار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اضافه کرد: با در نظر گرفتن این مسئله که استان ما هشت سال درگیر جنگ تحمیلی بود و در این فرصت استان‌های دیگر فرصت پیشرفت بیشتری داشتند اما با این وجود باز هم نسبت به استان‌های دیگر در وضعیت بهتری برای سرمایه گذاری قرار داریم.

وی در پایان با بیان اینکه امیدوار هستیم با وزارت نعمت‌زاده شاهد رونق بیشتری در بخش سرمایه گذاری باشیم گفت: با توجه به اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت خوزستان را به خوبی می‌شناسد و بنیانگذار حل مشکلات صنعت خوزستان به خصوص در بخش پتروشیمی بوده است امیدواریم نگاه ویژه‌تری به خوزستان داشته باشد.

انتهای پیام/72011/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول