اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف سربیشه خبر داد

کشف 97 میلیون ریال وقف در سربیشه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت: از آغاز سال جاری تاکنون سه موقوفه به ارزش 97 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

کشف 97 میلیون ریال وقف در سربیشه

حمید بهادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند وقف را یکی از سنت‌های نیکو عنوان کرد و اظهار داشت: این سنت از گذشته تاکنون به اشکال مختلف در تاریخ بشر وجود داشته است.

وی با بیان این‌که در تعالیم اسلامی نیز به این امر توجه ویژه شده است، ادامه داد: در آیات قرآن به انفاق، احسان، عمل صالح و ایثار اشاره شده که خود مشوق وقف است.

کشف موقوفه نیم روز آب به ارزش 45 میلیون ریال

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه با اشاره به موقوفات کشف شده در این شهرستان از آغاز سال جاری تاکنون اذعان داشت: سه موقوفه در این مدت در سربیشه کشف شده است.

بهادری افزود: ارزش ریالی این موقوفات 97 میلیون ریال است.

وی از کشف موقوفه نیم روز آب اراضی مزرعه و قنات باغستان شیرگ از توابع بخش مرکزی سربیشه خبر داد و یادآور شد: ارزش این موقوفه 45 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف موقوفه 18 فنجان آب در روستای شیرگ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه با بیان این‌که موقوفه 18 فنجان آب از اراضی و قنات باغستان شیرگ بخش مرکزی این شهرستان کشف شد، متذکر شد: ارزش این موقوفه 27 میلیون ریال است.

بهادری از کشف موقوفه به ارزش 25 میلیون ریال در روستای بشگز خبر داد و خاطر نشان کرد: این موقوفه میزان پنج فنجان آب از اراضی مزرعه و قنات روستای بشگز است.

انتهای پیام/69010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول