اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون حمایت مسئولان کرمان

ابارقی مجوز مسابقات دوومیدانی آمریکا را به دست آورد‌

بدون حمایت مسئولان استان کرمان محمد‌حسین ابارقی، ‌دونده کرمانی‌ توانسته مجوز و سهمیه ورودی مسابقات دوومیدانی در کشور آمریکا را به دست آورد.

ابارقی مجوز مسابقات دوومیدانی آمریکا را به دست آورد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد‌حسین ابارقی ‌دونده کرمانی که در این فصل از مسابقات با پیکان تهران عازم مسابقات لیگ برتر دوومیدانی کشور شده است، حال توانسته مجوز و سهمیه ورودی مسابقات دوومیدانی در کشور آمریکا را به دست آورد.

این ورزشکار را می‌توان به جرأت یکی از موفق‌ترین‌های این رشته در استان کرمان طی چند سال اخیر دانست که بنا به گفته میسرجانی، مدیر‌عامل شرکت دُرآب آینده از آن وی است.

محمد‌حسین ابارقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس پیرامون این موفقیتش گفت: با توجه به تمرینات سنگین‌ چند ماه گذشته و همچنین حمایت‌های مربی‌ام توانستم در مسابقات دوومیدانی جوانان کشور علاوه بر جابه‌جایی رکورد 200 متر ایران سهمیه ورودی مسابقات آمریکا را به دست آورم.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید با توان و دقت بیشتری تمریناتم را دنبال کنم، قبل از مسابقات آمریکا‌، باید در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی شرکت کنم و امیدوارم با آمادگی کامل عازم این مسابقات شوم تا با مدال خوش‌رنگ طلا از این مسابقات به کشور بازگردم.

ابارقی، حضور موفقیت‌آمیز در مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان آسیا را یکی از مهم‌ترین اهداف خود دانست و اذعان کرد: برای موفقیت باید ابزاری فراهم باشد، مطمئناً من تلاش و توان خود را برای سربلندی ورزش استان کرمان به کار می‌گیرم.

وی عنوان کرد: انجام روزانه پنج تا 6 ساعت تمرین خود حکایت از برنامه‌ریزی من برای موفقیت دارد، اما به نظر من تنها این مسئله کافی نیست و مسئولان ارشد استان کرمان و ورزش باید نوع نگاه خود را به ورزش و حمایت از ورزشکاران تغییر دهند.

رکورد‌دار دوی 200 متر کشور در ادامه با انتقاد از برخی کج‌سلیقگی‌ها در مدیریت ورزش استان کرمان گفت: چندی پیش تلاش زیادی کردم تا در دوومیدانی با نام استان کرمان عازم مسابقات لیگ شوم، اما ‌نه در رأس ورزش استان کرمان و نه در باشگاه مس هیچ‌کس حاضر به حمایت از من نشد.

وی متذکر شد: بعد از این جریان تنها با قرار‌دادی 17 میلیون تومانی به باشگاه پیکان پیوستم و در لیگ با این تیم در مسابقات شرکت کردم، اما‌ در استان کرمان و باشگاه مس‌ برای من پولی نزدیک به 17 میلیون تومان وجود نداشت‌.

ابارقی تصریح کرد: امیدوارم با حضور مدیریت جدید در باشگاه مس و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نگاه‌ها تنها به فوتبال به عنوان یک ورزش ختم نشود.

وی بیان داشت: از لیگ برتر دوومیدانی کشور سه مرحله دیگر باقیمانده است و من باید برای پیکان به میدان بروم، امیدوارم پس از حضور در کره جنوبی و حضور مسابقات آسیایی بتوانم با حمایت یک اسپانسر و حامی مالی با شرکت در سه مرحله اردوی آماده‌سازی، 10 روز دیگر رهسپار آمریکا شوم تا در مسابقات نتیجه خوبی به دست آورم.

ابارقی خاطر نشان کرد: رکورد مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در ماده 200 متر 20 ثانیه و 85 صدم ثانیه است، امیدوارم با توجه به فاصله زمانی سه ماهه تا برگزاری مسابقات بتوانم علاوه بر کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رکورد این مسابقات را جابه‌جا کنم.

انتهای پیام/80011/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول