اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی رودسر خبر داد

کشف 55 کیلوگرم مواد مخدر در رودسر

فرمانده نیروی انتظامی رودسر از کشف بالغ بر 55 کیلوگرم انواع مواد مخدر در نیمه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

کشف 55 کیلوگرم مواد مخدر در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی ترکی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان عملکرد شش ماهه نخست سال جاری این نیرو را تشریح کرد.

وی، کشف بیش از 55 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری بالغ بر 840 نفر مصرف کننده و 16 نفر عوامل قاچاق و مواد مخدر را از جمله عملکرد پلیس رودسر ذکر کرد.

فرمانده انتظامی رودسر، از کشف 283 مورد انواع سرقت‌ها خبر داد و افزود: بیشترین کشفیات مربوط به سرقت کابل‌های برق و مخابرات بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول 48 ساعت گذشته یک باند دونفره سرقت کابل‌های برق رودسر شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: سارقان پس از بازجویی به 33 مورد سرقت در شهرستان‌های رودسر، املش و لنگرود اعتراف کردند و مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

ترکی، کشف 20 هزار و 115 عدد قرص روانگردان، 3 هزار و 490 عدد اقلام شیطان‌پرستی، 12 هزار و 180 حلقه سی‌دی‌های مبتذل و غیرمجاز در این شهرستان را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد.

وی متذکر شد: 67 واحد صنفی که در چارچوب مقررات عمل نمی‌کردند و با امنیت مردم بازی می‌شد، پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی رودسر، کشف هشت قبضه سلاح شکاری و غیرمجاز، کشف 603 عدد عتیقه از جنس فلز، سفال، مجسمه‌ها و سکه‌های طلا و نقره، یک‌هزار و 570 دستگاه ماهواره را از دیگر اقدام‌های این نهاد ذکر کرد.

وی، به تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در بخش کلاچای در نیمه شب گذشته اشاره کرد و افزود: در این تصادف دو راکب موتورسیکلت در دم کشته شدند و یک سرنشین موتورسیکلت به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

به گفته ترکی، در طول هفته گذشته بیش از 20 فقره تصادف موتورسیکلت در رودسر رخ داد که منجر به فوت سه جوان شد.

وی، بی‌توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی، استفاده نکردن از کلاه ایمنی و استفاده از سرعت‌های بالا را از عوامل اصلی تصادفات ذکر شده برشمرد.

این مسئول، با بیان اینکه تابستان امسال پنج نفر مرد در خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا در رودسر غرق شدند، گفت: از 45 کیلومتر ساحل شنی در رودسر سه طرح سالم‌سازی با سه کیلومتر پوشش وجود دارد که بقیه سواحل آزاد بوده و به‌راحتی قابل دسترسی و بهره‌برداری است.

وی، به 18 کیلومتر نقطه خطرآفرین رودسر اشاره کرد و افزود: در طول تابستان نیروهای انتظامی، همیاران پلیس، نجات غریق و هلال احمر و... در سواحل مستقر بودند.

ترکی رعایت نکردن به هشدارهای ماموران و شنا در محدوده‌های غیرمجاز را از عوامل اصلی حوادث مذکور ذکر کرد.

وی اضافه شدن 20 واحد گشتی و موتوری به گشت‌های معمول در ایام تابستان، کارگشت و تأمین امنیت شهر و مسافران را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

فرمانده انتظامی رودسر، به طرح بازگشایی مدارس اشاره کرد و یادآور شد: پلیس با همکاری اداره آموزش و پرورش این طرح را از امروز اجرا کرده است.

وی، درباره استقرار نیروهای انتظامی در چهار راه‌ها و کنترل واحدهای عمومی و تاکسی‌ها برای خدمات به‌موقع دانش‌آموزان و دانشجویان، متذکر شد: تعیین صلاحیت رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی از دیگر اقدام‌های این طرح است.

انتهای پیام/84002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول