اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

پلیس در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و فکری در حال جهاد است

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: پلیس در زمان جنگ و نیز در شرایط کنونی در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و فکری در حال جهاد است و شهدایی را تقدیم می‌کند.

پلیس در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و فکری در حال جهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار کاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: این هفته یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردان و زنان انقلابی ایران زمین است.

وی افزود: دفاع مقدس ویژگی‌های فراوانی دارد که آن را از سایر نبردهای تاریخ متمایز می‌کند؛ رهبری الهی امام راحل و نیز ولایت‌مداری جوانان ما سبب شد که دفاعی مردمی و مقدس در مقابل دشمن بعثی داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه عموم مردم ایران در دفاع از کشور در جریان هشت سال جنگ تحمیلی دخیل بودند، عنوان داشت: همانطور که در آن دوران همه اقشار جامعه از جمله نیروی انتظامی در دفاع از کشور نقش داشتند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای آن دوران هم بر عهده همه مردم است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی امروز هم در دفاع از مرزهای کشور نقشی اساسی دارد و هزاران شهید را تقدیم انقلاب و ایران کرده است؛ امیدواریم همکاری ما در برگزاری مراسم فرهنگی یکی از شب‌های نمایشگاه دفاع مقدس مورد رضایت خداوند و شادی روح شهدا و نیز رضایت‌مندی مردم ولایت‌مدار قم قرار گیرد.

مجتبایی در ادامه به نمایشگاه یاد یاران در سال جاری و کیفیت برگزاری آن اشاره کرد و گفت: هر سال که این نمایشگاه برگزار می‌شود بر اساس نظرسنجی از بازدیدکنندگان، ایرادات برطرف می‌شوند و علاوه بر این پیشنهادات مردمی هم به منظور افزایش رضایت‌مندی عمومی لحاظ می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم نمایشگاه یاد یاران در سال جاری را از نظر کمی و کیفی بهتر از سال‌های گذشته دانست و تصریح کرد: یکسان‌سازی غرفه‌ها، تسهیلات بیشتر به بازدیدکنندگان و غرفه‌داران و زیباسازی فضای نمایشگاه هم باید در سال‌های آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی استان قم همواره غرفه‌ای را در نمایشگاه دفاع مقدس برپا می‌کند و با توجه به فضایی که در اختیارش قرار می‌گیرد، مواردی را در معرض بازدید عموم قرار می‌دهد اما باید توجه داشت پلیس در زمان جنگ و نیز در شرایط کنونی در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و فکری هم در حال جهاد است و شهدایی را تقدیم می‌کند، بنابراین ظرفیت‌های دیگری هم دارد که می‌تواند در صورت اختصاص فضای بیشتر در این نمایشگاه آنها را هم عرضه کند.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول