اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی:

سپاه خادم مردم و پشتوانه توسعه کشور است

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی از سپاه به عنوان خادم بی‌ادعای ملت و پشتوانه توسعه و آبادانی کشور یاد کرد.

سپاه خادم مردم و پشتوانه توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز سردار علی اکبر پورجمشیدیان در مراسم راه‌اندازی دستگاه حفاری تونل عمیق خط دوم مترو با تأکید بر این موضوع تصریح کرد: برخلاف برخی ادعاها و جوسازی‌ها، سپاه رقیب بخش خصوصی در پروسه توسعه، عمران و آبادانی و در یک کلام سازندگی کشور نیست و این نهاد خدوم تنها به دنبال تحقق اهداف توسعه ایران اسلامی بدون اتکا و وابستگی به بیگانگان است.

وی همچنین با اعلام اینکه سپاه تنها در حوزه‌هایی ورود می‌کند که بخش‌های دیگر از جمله بخش خصوصی قادر یا مایل به ورود و حضور نیستند افزود: سپاه از دل مردم و با اذن مردم برخاسته و برای خود مردم نیز خدمات‌رسانی می‌کند و هیچ نوع نگاه انتفاعی در فعالیت‌های این نهاد مقدس وجود ندارد.

پورجمشیدیان در ادامه تصریح کرد: سپاه به نوکری مردم و ملت انقلابی ایران افتخار می‌کند و این نوکری را تا تحقق اهداف توسعه کشور تداوم خواهد داد.

فرمانده سپاه عاشورا استان با تأکید بر اینکه مردم شهر تبریز شایسته بالاترین خدمت‌ها هستند ابراز امیدواری کرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با احداث و تقدیم خط دوم مترو تبریز بخشی از خواسته‌های به حق این مردم را پاسخ دهد.

راه‌اندازی دستگاه حفاری خط دوم هنر متخصصان داخلی

فرمانده قرارگاه قرب قائم راه‌اندازی دستگاه حفاری تی.بی.ام خط دوم مترو تبریز را هنر و توان فنی مهندسی متخصصان داخلی دانست.

سردار عدل هاشمی که در مراسم آغاز حفاری تونل عمیق خط دوم متر تبریز سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: کارها و اقدامات مهندسی ارزشمندی در راستای عملیاتی کردن خط دوم مترو تبریز توسط مهندسان و متخصصان داخلی صورت گرفته که راه‌اندازی دستگاه حفاری از مهمترین این اقدامات به شمار می‌رود که با کمترین هزینه و بدون اتکا به کشورهای خارجی توسط نیروهای بومی و جوان عملی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش گروه متخصصان این قرارگاه برای مهندسی و نهایی سازی سریع ایستگاه‌های واقع در مسیر خط دوم مترو نیز خبر داد و افزود: در کنار این اقدامات کار قالب سازی و طراحی قطعات سگمنت تونل خط دوم نیز به دست متخصصان بومی نهایی شده که همزمان با اجرای عملیات حفاری و قالب سازی نسبت به نصب این قطعات در دیواره تونل اقدام خواهد شد.

سردار هاشمی در خاتمه خواستار مشارکت و همکاری نزدیک مدیریت شهری تبریز، شورای اسلامی شهر، استانداری و نمایندگان مجلس در تسریع روند اجرایی این خط و نیز تأمین اعتبارات مورد نیاز شد.

انتهای پیام/60002/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول