اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت جم خبر داد

تعطیلی 4 واحد صنفی متخلف در شهرستان جم

رئیس شبکه بهداشت جم از تعطیلی 4 واحد صنفی متخلف در شهرستان جم خبر داد.

تعطیلی 4 واحد صنفی متخلف در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توجه به مسایل بهداشتی و درمانی از اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان با تلاش کارشناسان بهداشتی انجام گرفته و در این مسیر به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از جمع‌آوری 155 کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در راستای اجرای طرح ضربت خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و با حضور 9 نفر از کارشناسان ستاد شهرستان و مرکز بهداشتی درمانی امیرالمومنین(ع) جم و با همکاری بهورزان مرد خانه‌های بهداشت تابعه این مرکز به‌صورت ضربتی از تمام سوپرمارکت‌ها و خواربارفروشی‌ها و رستوران‌های سطح شهر جم بازدید به‌عمل آورد.

قاسمی تصریح کرد: این برنامه با هدف نظارت و ساماندهی نحوه نگهداری مواد غذایی حساس و فسادپذیر در شرایط دمایی مناسب همچون سس مایونز و تخم مرغ در یخچال و همچنین جمع‌آوری مواد غذایی غیر قابل مصرف انجام شد و در مجموع 155 کیلوگرم مواد غذایی مختلف به‌دلیل گذشتن تاریخ مصرف و یا فاقد مشخصات بهداشتی جمع‌آوری شدند.

وی اضافه کرد: در این طرح به متخلفین به منظور رعایت موازین بهداشتی اخطار نهایی داده شد.

رئیس شبکه بهداشت جم از تعطیلی 4 واحد صنفی متخلف در شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: در شهرستان جم تعداد 27 نفر از متصدیان مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی به‌دلیل عدم رعایت بهداشت به مراجع قضایی معرفی و از این تعداد 4 واحد صنفی بدلیل بی توجهی در رفع نواقصات تعطیل شدند.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول