اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه کتاب ایران در آلمان انتخاب شد

کتاب "توسعه دریا محور" اثر برتر دریایی در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت

کتاب توسعه دریامحور؛ مروری بر صنایع دریایی جهان نوشته بهزاد الصفی در بخش آکادمیک نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایران در فرانکفورت آلمان(2013) عرضه و به عنوان کتاب برتر دریایی ایران انتخاب شد.

کتاب "توسعه دریا محور" اثر برتر دریایی در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، بهزاد الصفی نویسنده این اثر گفت: کتاب "توسعه دریامحور؛ مروری بر صنایع دریایی جهان" بر اساس بازدیدهای تخصصی از صنایع دریایی کشورهای مختلف، مشاهدات میدانی و همچنین مصاحبه تخصصی با کاپیتان‌های کشتی‌های وارده به بندر شهید رجایی تدوین و تألیف شده است.

وی ادامه داد: در این کتاب توضیح داده شده که چگونه کشوری همچون کره جنوبی با اوراق کردن کشتی‌ها، حضور خود را در صنایع دریایی آغاز کرده و در حال حاضر به برترین سازنده کشتی‌های غول پیکر در جهان تبدیل شده است، یا چگونه همسایه جنوبی ایران - امارات متحده عربی - به واسطه رونق صنایع دریایی اقتصاد کشورش را به شکوفایی رسانده است.

به گفته نویسنده کتاب "توسعه دریامحور؛ مروری بر صنایع دریایی جهان"، خوانندگان در این کتاب با 120 مورد از انواع استفاده‌های متنوع بشر از موهبت خدادادی دریا در زمینه‌های گوناگون، 150 نکته مهم دیگر در زمینه علوم دریایی و همچنین برترین‌های صنایع دریایی جهان طی سالیان اخیر، آنالیز SWOT توسعه دریا محور در ایران، آشنایی با بنادر و پورت اپراتورهای برتر جهان، شرکت‌های کشتیرانی، سمینارهای تخصصی دریایی، موزه‌ها و دانشگاه‌های دریایی، صنعت بانکرینگ و همچنین شهرها و کشورهای صاحب نام در صنعت دریایی آشنا می‌شوند.

لازم به ذکراست، کتاب "توسعه دریامحور؛ مروری بر صنایع دریایی جهان"در 205 صفحه رنگی کاغذ کلاسه و با قیمت 18 هزار تومان اوایل تابستان سال جاری توسط انتشارات اسرار دانش به زیور طبع آراسته شده و روانه بازار کتاب شده است.

یادآورمی شود، نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایران در فرانکفورت آلمان(2013) اواخر شهریورماه گشایش یافت و پس از یک هفته فعالیت، طی روزهای گذشته به کار خود پایان داد که در پایان نمایشگاه، کتاب"توسعه دریامحور؛ مروری بر صنایع دریایی جهان" به عنوان اثر برتر دریایی ایران انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/2310/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول