اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقر تیپ 38 مکانیزه سپاه در کرمان

پیکر شهید گمنام در جوار هم‌رزمانش آرام گرفت

ساعتی پیش پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مقر تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار سپاه در کرمان خاکسپاری شد.

پیکر شهید گمنام در جوار هم‌رزمانش آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ساعتی پیش پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مقر تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار سپاه در کرمان با حضور پاسداران لشکر عملیاتی 41 ثارالله، تیپ 38 مکانیزه ذوالفقار و ... خاکسپاری شد.

سردار محمد مطهری در حاشیه مراسم خاکسپاری این شهید گمنام در پادگان تیپ 38 ذوالفقار به خبرنگار فارس گفت: از حدود یکی دو سال قبل لشکر عملیاتی 41 ثارالله و تیپ ذوالفقار درخواست‌ها و پیگیری‌های خود را برای دفن شهید گمنام در این پادگان آغاز کردند.

فرمانده لشگر عملیاتی 41 ثارالله استان کرمان تصریح کرد: با هدف ایجاد روحیه معنوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای سربازان و نیروهای این پادگان پس از پیگیری‌های سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله و با موافقت مسئولان این سعادت امروز نصیب ما شد.

وی در تشریح مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام ابراز داشت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید با اجرای صبحگاه نیروهای مشترک در تیپ 38 ذوالفقار از میدان صبحگاه تا مهدیه این پادگان تشییع شد.

مطهری ادامه داد: پس از قرائت زیارت عاشورا و مداحی نماز این شهید را به امامت حجت‌الاسلام عرب‌پور قرائت کردیم و در جلوی درب ورودی مهدیه این شهید را در حضور همرزمانش به خاک سپردیم.

این مسئول اذعان داشت: این پادگان هر ساله پذیرای هزاران سرباز، بسیجی و سپاهیان مختلف است که خواندن نماز و تجدید بیعت هر روزه با این شهید ما را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی مصمم‌تر می‌کند.

وی افزود: این شهیدان برای نجات از میهن و ناموس خود جانانه جنگیدند و لحظه‌ای دست از منویات امام راحل و آرمان‌های این نظام دست نکشیدند، ما نیز باید وفاداری در دین و دفاع از کشور را از این شهیدان بیاموزیم و به برکت حضور شهیدان پیمان مستحکمی برای دفاع و حفظ انقلاب اسلامی ببندیم.

 

===============

گزارش از فروغ بوستانچی

عکس از محسن رجب‌پور

===============

انتهای پیام/80028/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول