اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام تاکید کرد

لزوم تفاهم میان اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان چرام

بخشدار مرکزی چرام بر لزوم تفاهم و همدلی اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان چرام تاکید کرد.

لزوم تفاهم میان اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز علی خردمند در مراسم انتخابات اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان چرام با بیان اینکه جهت حاصل شدن امورات مردم، حضور شوراها در بین آنان باید پررنگ باشد، اظهار کرد: پاسخگویی شورا به گونه‌ای نباشد که مردم این احساس را داشته باشند که شورا خود را در مسائل فرهنگی و آبادانی روستا شرکت نمی‌دهد و به شورا و عملکرد شورا بدبین شوند.

بخشدار مرکزی چرام با اشاره به این مطلب که مردم به شورا اعتماد کرده و رای داده‌اند، انتظاراتی هم از اعضای شورا دارند، عنوان داشت: شورا باید با نیت خالص خدایی کار کنند، یعنی باید با تمام وجود در خدمت مردم باشند.

وی تفاهم و همدلی اعضای شورا را یک اصل مهم دانست و ابراز کرد: اگر اعضای شورا با هم تفاهم نداشته باشند، خیر و صلاحی برای مردم به وجود نخواهد آمد، یعنی ابتدا اعضا باید با هم یک ‌رنگ و هماهنگ باشند تا بتوانند مشکلات مردم را با تمام وجود برطرف سازند.

این مسئول در ادامه تسهیل و تسریع در کار مردم را وظیفه شورا برشمرد و گفت: در مراجعات مردمی باید هم تکریم ارباب رجوع را مد نظر قرار داد، هم با مردم خوش اخلاق بود و با متانت رفتار کرد.

خردمند با اشاره به مسائلی که نباید شورا به آن وارد شود، این مسائل را مسائلی دانست که باعث بدبینی مردم می‌شود و خاطرنشان کرد: شورا نباید به انگیزه‌های جناحی و قومی و قبیله‌ای وارد شود و با برگزاری میتنگ‌های سیاسی کار مردم را عقب بیندازند.

وی با اشاره به وظایف شورای بخش، ارائه طرح‌ها و پیشنهادها به مسئولان اجرایی را از جمله این وظایف ذکر کرد و یادآور شد: شورای بخش وضعیت یک روستا را که از توان شورای آن روستا خارج است، بررسی می‌کند و طرحی را به اداره‌ای پیشنهاد می‌دهد که با موفقیت همراه است.

بخشدار مرکزی چرام ایجاد هماهنگی لازم بین شوراهای روستا واقع در محدوده بخش، نظارت بر شوراهای روستا به منظور بررسی وظایف قانونی و رسیدگی به امور عمرانی بخش را از دیگر وظایف شورای بخش دانست.

انتهای پیام/82002/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول