اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار قرچک

اعضا و هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی قرچک انتخاب شدند

اعضا و هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی قرچک با حضور فرماندار این شهرستان انتخاب شدند.

اعضا و هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی قرچک انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز با حضور رضا ریاحی، فرماندار شهرستان قرچک، حبیب الله ابراهیمی معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار، بهنام جهانی بخشدار اعضا و هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی شهرستان قرچک در محل سالن جلسات فرمانداری انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان قرچک ضمن خیر مقدم به نماینده شوراهای روستایی بخش ابراز امیدواری کردند که شوراهای جدید بتوانند یک فضای آرام و به دور از حاشیه و دامن زدن به بحث های سیاسی و جناحی یک فضای دوستانه و کاری را ایجاد کنند.

رضا ریاحی گفت: اعضای شورا افرادی کاردان با تجربه و با رزومه‌ای عالی برای دهیاری روستا انتخاب کنند تا این افراد بتوانند خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهند.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: اعضای شورا های اسلامی روستاها برای پیشبرد اهداف شورا باید وحدت و انسجام خود را در برخورد با مسایل پیش رو حفظ کنند و با برنامه‌ریزی برای حل مشکلات و کاستی‌ها تلاش کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم که شوراهای روستا به عنوان نماینده مردم با بخشدار به عنوان نماینده عالی دولت در بخش همکاری کنند تا مشکلات موجود رفع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک تأکید کرد: بازرسی و حراست فرمانداری نظارت شوراهای اسلامی در حوزه روستاها را انجام دهند و عملکرد شوراها و دهیاری‌ها را رصد کنند.

در پایان از بین افراد حاضر هفت نفر کاندیدای حضور در شورای بخش شدند که با رای مخفی اعضا به شرح زیر انتخاب شدند.

در این انتخابات مسعود شقاقی با شش رای، محمود داودی با شش رای، بهمن شاهسوند با شش رای، جواد شیرکوند با پنج رای، حسین وثوقی با چهار رای، حسین عبدی با 1 رای و روح الله خلیلی با 1 رای به‌عنوان اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی قرچک انتخاب شدند.

بر پایه این گزارش، بعد از تشکیل اولین جلسه اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی قرچک مسعود شقاقی به‌عنوان رئیس، جواد شیرکوند به‌عنوان نایب رئیس، بهمن شاهسوند به‌عنوان خزانه‌دار، حسین وثوقی بعنوان منشی اول و محمود داودی به‌عنوان منشی دوم  انتخاب شدند.

انتهای پیام/2462/ذ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول