اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس خبر داد

پیشنهاد 10 گزینه برای استانداری چهارمحال و بختیاری به وزیر کشور

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی و توافق مجمع نمایندگان استان 10 گزینه پیشنهادی برای تصدی‌گری استانداری به وزیر کشور معرفی شدند.

پیشنهاد 10 گزینه برای استانداری چهارمحال و بختیاری به وزیر کشور

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: تمام تلاش نمایندگان استان بر این است تا با معرفی گزینه‌های متعهد و متخصص بتوانند وزیر کشور را در انتصاب استانداری کارآمد یاری دهند.

وی افزود: در همین راستا طی روزها بحث و بررسی کارشناسی در نهایت مجمع نمایندگان استان بر 10 گزینه پیشنهادی اجماع‌نظر کرده و آن را به وزیر کشور ارائه دادند.

سلطانی با خودداری از عنوان کردن اسامی این ده نفر، تصریح کرد: برخی از این گزینه‌ها افراد نام آشنایی هستند که در این روزها اسامی آن‌ها در گمانه‌زنی‌ها آورده شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روند انتصاب استانداران در کشور با نظم و ترتیب خاصی انجام می‌گیرد، گفت: پیش‌بینی می‎شود تا اواخر مهرماه تکلیف تصدی‌گری استانداری استان ما نیز مشخص شود.

سلطانی با بیان اینکه بومی بودن یکی از ملاک‌های معرفی گزینه‌های پیشنهادی بوده است، خاطرنشان کرد: امید می‎رود با انتخاب یک استاندار آشنا به مسائل و مشکلات استان بتوان گام مهمی در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌های مناطق مختلف استان و رشد و توسعه بیش از پیش آن برداشت.

انتهای پیام/68004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول