اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پالم‌بانگ اندونزی

دو و میدانی‌کار قمی برای کسب مدال در اندونزی امروز به میدان می‌رود

دو و میدانی‌کار قمی امروز در تلاش برای کسب مدال از مسابقات دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حریفان خود در رشته پرش با نیزه به رقابت می‌پردازد.

دو و میدانی‌کار قمی برای کسب مدال در اندونزی امروز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌ در رشته‌های مختلف ورزشی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی کشور اندونزی از هفته گذشته آغاز شده است و امروز در رشته دو و میدانی آخرین روز خود را در حالی سپری می‌کند که نماینده دو و میدانی قم برای کسب مدال به میدان می‌رود.

تنها ورزشکار قمی حاضر در ترکیب تمامی تیم‌های ملی اعزامی کشورمان به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در پالم‌بانگ اندونزی، محمدمحسن ربانی است که در رشته پرش با نیزه دو و میدانی چهره‌ای مطرح و نام آشنا و از شانس‌های کسب مدال برای کاروان ایران به شمار می‌رود.

ربانی آخرین ورزشکار رشته دو و میدانی تیم اعزامی کشورمان به رقابت‌های این دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است که امروز در رشته پرش با نیزه امید دارد که بتواند یکی از مدال‌های ارزشمند برون مرزی خود را به دست بیاورد.

سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از اول مهر ماه در شهر پالم‌بانگ اندونزی آغاز شده و تا نهم مهر ماه نیز ادامه دارد و امروز شنبه ششم مهر ماه در روز چهارم و پایانی مسابقات رشته دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی محمدمحسن ربانی تنها نماینده ایران در پرش با نیزه است.

پرافتخارترین دو و میدانی‌‌کار قمی پیش از سفر به اندونزی در مرحله سوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور بار دیگر افتخار آفرید و عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رشته پرش با نیزه را از آن خود کرد.

بعد از کسب عنوان مرد سال پرش با نیزه ایران در سال 1391 و همچنین عنوان رکورددارترین پرنده ایران، این دو و میدانی‌کار ارزنده و توانمند قمی در ادامه موفقیت‌های خود در پیکارهای رشته پرش با نیزه لیگ باشگاه‌های کشور قهرمان شد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی کشورمان، تا کنون سه مرحله از فصل جاری رقابت‌های فصل جدید لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان با رقابت مدعیان در مواد و رشته‌های مختلف در مجموعه ورزشی تخصصی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسیده و ربانی در هر سه مرحله قهرمان رشته پرش با نیزه شده است.

این ورزشکار مطرح و پر افتخار که سال‌های زیادی است در رشته پرش با نیزه در مسابقات مختلف اعم از لیگ، قهرمانی کشور، قهرمانی غرب آسیا، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات بین‌المللی با حریفان خود پیکار کرده و عناوین مختلف را نیز تصاحب می‌کند، در هر سه مرحله این عنوان را با اختلافی بسیار زیاد در مقایسه با سایر رقبا از آن خود کرده است.

ربانی که در مسابقات امسال لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور به عنوان ورزشکار عضو تیم دو و میدانی پیکان تهران گام به جدال با حریفان خود گذاشته است، بعد از حضور در مسابقات اخیر برون مرزی یعنی رقابت‌های بین‌المللی جام گازانف در کشور قزاقستان، اکنون امید دارد که از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با دست پر به کشورمان بازگردد.

انتهای پیام/78002/ط30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول