اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مطرح کرد

رهبری آگاهانه، ولایت‌مداری و انگیزه الهی عوامل اثرگذار بر پیروزی در جنگ

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: رهبری آگاهانه، ولایت‌مداری و انگیزه الهی مردم سه عامل اثرگذار بر پیروزی در جنگ تحمیلی بودند.

رهبری آگاهانه، ولایت‌مداری و انگیزه الهی عوامل اثرگذار بر پیروزی در جنگ

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، حمیدرضا رستمیان اظهار داشت: پیام دفاع مقدس در نقش‌آفرینی و اثرگذاری رزمندگان در مقابل دنیا با توجه به سه عامل رهبری آگاهانه، ولایت‌مداری و انگیزه الهی مردم امکان تحقق یافت.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با بیان این موضوع شاخصه مهم پیام دفاع مقدس را فداکاری انقلابی و احساس تکلیف مردم ایران در مسئله مهم آن زمان دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس اقتدار، عزت و سربلندی ملت مسلمان ایران به اثبات رسانده شد که مهمترین و زیباترین نگاه به دفاع مقدس را رقم زد زیرا تا قبل از نظام اسلامی هر جا عهدنامه و قراردادی وجود داشت بخشی از خاک کشور به نفع طرف مقابل از دست ایرانیان خارج می‌شد اما دوران دفاع مقدس تنها دفاع و تنها دورانی بود که خواست‌های خود را تحکیم کرده و ذره‌ای از خاک کشور را از دست ندادیم که این بیانگر عزت، بزرگی، قدرت و تقدس دفاع مقدس بوده است.

رستمیان حماسه‌سازی عملکرد یگان‌ها را در حفظ آثار دفاع مقدس برای الگوسازی نسل امروز حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: دفاع مقدس سرشار از گنجینه‌هایی است که باید استخراج شود و یادگاران دفاع مقدس سهم به سزایی در شناسایی این گنجینه و معرفی به جامعه برای تداوم نظام اسلامی برعهده دارند.

وی لشکر 25 کربلا را از جمله یگان‌های قدرتمند جنگ تحمیلی دانست و ادامه داد: در کلام مقام معظم رهبری این لشکر خط‌شکن، خط نگهدار و قدرتمندترین نیروهای دفاع مقدس معرفی شده است زیرا ویژگی حساس این لشکر حضور به موقع، سریع و قدرتمند در مناطق استراتژیکی و نقاط دشوار جبهه‌ها در آفندهای مشترک یا مستقل بوده است که بنا به نیاز رزمندگان لشکر 25 کربلا در سخت‌ترین مکان‌ها و شرایط مسئولیت‌ها را عهده‌دار می شدند و با موفقیت آن را به پایان می‌رساندند که از آن جمله تصرف استراتژیکی فاو، تصرف ارتفاعات قلاویزان در عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر مهران به دست رزمندگان غیور و شجاع لشکر ویژه کربلا بوده است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول