اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه کشور خبر داد

برگزاری لیگ قهرمانی سه‌گانه آذر ماه امسال / منتخبین به اردو دعوت می‌شوند

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه گفت: مسابقات لیگ قهرمانی سه گانه آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری لیگ قهرمانی سه‌گانه آذر ماه امسال / منتخبین به اردو دعوت می‌شوند

محمدعلی صبور در حاشیه آیین اختتامیه مرحله نخست لیگ قهرمانی ورزش‌های سه‌گانه نیروهای مسلح که در اردوگاه خزرآباد شهرستان ساری برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار داشت: مرحله نخست لیگ قهرمانی سه گانه نیروهای مسلح نسبت به مسابقات قبلی با کیفیت بهتری برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش سه گانه نتیجه عملکرد ورزشکاران را نسبت به هر دوره مطلوب دانست و ادامه داد: ورزش سه گانه رقابتی سنگین و تمرینات زیاد را می‌طلبد، اما نتیجه عملکرد ورزشکاران بعد از چهار ماه تمرین مستمر رضایت‌بخش است.

صبور، سطح مسابقات سه گانه را بالا دانست و گفت: از اینکه میزبانی اصلی این دوره از مسابقات را ارتش بر عهده دارد رضایت‌بخش بود.

وی پشتیبان مسابقات مرحله نخست لیگ قهرمانی ورزش سه گانه را بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و یادآور شد: امسال با کمبود اعتبار مواجه بودیم و حامی این دوره از مسابقات مدیر عامل بانک مهر اقتصاد بود، اگر حمایت‌های این بانک نبود برگزاری مسابقه با مشکل مواجه می‌شد.

این مسئول با اشاره به اینکه هر سال سطح کیفی مسابقات سه گانه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: طبق آسیب‌شناسی که صورت می‌گیرد تلاش داریم نواقص رفع و بر کیفیت رقابت‌ها و رضایت‌مندی ورزشکاران افزوده شود.

رئیس فدراسیون ورزش سه گانه تعداد تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات سه گانه را 19 تیم عنوان کرد و افزود: رقابت‌های امسال از لحاظ کمی مناسب بود اما سعی می‌کنیم رقابت‌های بعدی تیم‌های کمتری حضور پیدا کنند تا کیفیت مسابقات افزایش یابد.

صبور با بیان اینکه مسابقات لیگ منابع درآمدی برای فدراسیون‌ها محسوب می‌شود، بیان داشت: اما برای ما درآمد ندارد ما یارانه می‌دهیم و تلاش داریم در سال‌های آینده درآمد کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله اول مسابقات لیگ است ورزشکاران منتخب از دل مسابقات قهرمانی که اوایل آذرماه برگزار می‌شود انتخاب و به اردو دعوت می‌شوند که نفرات منتخب مسابقات آسیایی از دل همین رقابت‌ها بیرون می‌آیند.

این مسئول با اعلام اینکه در مرحله نخست لیگ سه گانه ورزشکاران قوی ما شرکت نکردند، تصریح کرد: دعوت ورزشکاران و تیم‌ها به صورت باشگاهی بود.

انتهای پیام/86006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول