اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

رئیس جمهور هوشمندانه مواضع نظام اسلامی را به جهانیان اعلام کرد

امام جمعه جم گفت: رئیس جمهور هوشمندانه مواضع نظام اسلامی را به جهانیان اعلام کرد.

رئیس جمهور هوشمندانه مواضع نظام اسلامی را به جهانیان اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری موجبات موفقیت انسان در دنیا و آخرت می‌شود و باید به عنوان انسان مومن و متقی در این راستا اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دفاع مقدس افزود: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و بخش مهمی از موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون خدمات و زحمات ایثارگران و بسیجیان است.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: با وجود حمایت‌های استکبارگران از رژیم عراق در جنگ تحمیلی، رزمندگان ایران اسلامی با سلاح ایمان و با تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمن قرار بگیرد.

گنجی تصریح کرد: رزمندگان ایران اسلامی معادلات جنگی دنیا را به هم زدند و با ایثار و فداکاری در برابر رژیم تا بن دندان مسلح بعثی مردانه جنگیدند و باعث افتخار و اقتدار نظام شدند.

وی اضافه کرد: در شهرستان جم شاهد اجرای برنامه‌های بسیار ارزشمند و باکیفیتی به مناسبت گرامیداشت دفاع مقدس هستیم که لازم است از تمام دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان مراسم‌ها تقدیر کنیم.

امام جمعه جم در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سخنان و دیدارهای رئیس جمهور ایران در سازمان ملل ابراز داشت: مواضع مقتدرانه رئیس جمهور موجبات موفقیت ایران در عرصه بین‌المللی شده و امروز دنیا متوجه عزت و اقتدار ایران اسلامی شده است.

گنجی تاکید کرد: رئیس جمهور با تبعیت از ولایت فقیه و با هوشیاری بسیار بالا در سازمان ملل سخنرانی هوشمندانه‌ای داشت و مواضع برحق نظام اسلامی را به جهانیان اعلام کرد و امیدوار هستیم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/2451/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول