اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهر قزوین:

شهیدی که کاشف دارویی جدید شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قزوین گفت: شهید مرتضی رامندی استاد دانشگاه شهید محلاتی شهر قم بود که تا پیش از شهادت موفق به کشف یک داروی جدید شد و این مسئله تا به امروز پنهان مانده بود.

شهیدی که کاشف دارویی جدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام شعبان‌علی تقی‌خانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای گمنام در جمع مردم دانسفهان اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در عرصه‌های مختلف ضامن بقا و استمرار فرهنگ ایثار و رشادت‌طلبی در سطح جامعه اسلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قزوین افزود: بنابر روایات و آثار دینی مقام شامخ شهدا و جهادگران در مسیر رضای الهی بسیار فراوان و حسرت‌انگیز است.

تقی‌خانی اذعان کرد: کسانی که خواستار دست‌یابی به این جایگاه رفیع هستند باید برای آن تلاش کرده و خود را به خداوند متعال نزدیک کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قزوین متذکر شد: آنچه که در دفاع مقدس به وقوع پیوست علاوه بر ایثارگری‌های فراوان معنویت و روحیات بسیجی رزمندگان اسلام بود.

وی پیرامون جایگاه و فضیلت زیارت شهدای گمنام ابراز داشت: شهدای گمنام امروز در کمال بی‌هویتی صاحب فضیلت و پاداش الهی بوده و افرادی که این مهم را درک نکرده‌اند متوجه مفهوم ایثار و شهادت‌طلبی نمی‌شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه شهرستان قزوین به ذکر خاطراتی از روحیات معنوی ایثارگران در ایام دفاع مقدس پرداخت و ابراز داشت: شهید مرتضی رامندی از اهالی منطقه دانسفهان در بویین زهرا و به عنوان افتخار اسلام و انقلاب تا پیش از شهادت توانست کاشف و مخترع یکی از داروهای جدید در علوم پزشکی شود.

تقی‌خانی عنوان کرد: همچنین این شهید بزرگوار و عالی‌مقام استاد دانشگاه شهید محلاتی قم نیز بوده است که تا امروز به آن کمتر پرداخته شده است.

وی با تقدیر از برگزاری شکوهمند آیین مشایعت شهدای گمنام طی هفته گذشته در شهر دانسفهان و شرکت اقشار گسترده مردم استان قزوین در این مراسم ابراز داشت: افتخار میزبانی شهدای گمنام موهبت معنوی است که هیچ‌گاه به طور اتفاقی نصیب اهالی یک خطه نشده و بنابر تاریخ موجود ایثارگران دانسفهانی در ایام دفاع مقدس مشتاقانه حامل خدمات بزرگی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودند.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول