اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار لامرد خواستار شد

همکاری با موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی لامرد

معاون فرماندار لامرد گفت: دستگاه‌های اجرایی با بنیاد آفتاب، موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی لامرد همکاری کنند.

همکاری با موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عباس رحمانی صبح امروز در بازدید از بنیاد آفتاب موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی لامرد که با حضور رئیس اداره بهزیستی این شهرستان انجام شد، اظهار داشت: هر لحظه از عمر و زندگی بیماران مبتلا به سرطان خالی از استرس نیست.

وی افزود: این قشر از بیماران علاوه بر تامین هزینه‌های درمان آنان توسط موسسات خیریه باید از نظر روانی نیز مورد حمایت قرار گیرند.

معاون فرماندار لامرد با بیان اینکه خدمات ارائه شده از سوی بنیاد آفتاب از زمان راه‌اندازی به بیماران سرطانی گسترده و بسیار ماندگار بوده است، گفت: امکان تامین اعتبار مالی دولتی با توجه به خصوصی بودن این موسسه خیریه وجود ندارد اما دستگاه‌های اجرایی با این موسسه خیریه همکاری مستمر داشته باشند.

رحمانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آفتاب هنر در 15 مهر ماه جاری در راستای کمک به بیماران سرطانی ادامه داد: این نمایشگاه یک رخداد مهم فرهنگی در لامرد است که توسط هنرمندان این شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: تمام هماهنگی‌ها و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری باشکوه این نمایشگاه صورت می‌گیرد.

در ادامه بخشدار مرکزی لامرد نیز در سخنانی بیان داشت: هزینه‌های سرسام‌آور بیماران مبتلا به سرطان کمر خانواده‌های آنان را شکسته که می‌توان گفت خدمات بنیاد آفتاب به این بیماران نیازمند، مرهمی بر آلام آنان است.

اسماعیل رستگار خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه مذهبی مردم لامرد باید تدابیری اندیشه شود که تمام مردم این شهرستان به یاری بیماران مبتلا به سرطان بشتابند، کارکنان دولت می‌توانند با عضویت در بنیاد آفتاب لامرد مساعدت‌های بسیار خوبی به بیماران سرطانی داشته باشند.

رستگار در مورد خدمات انجام شده بنیاد آفتاب نیز ابراز داشت: این بنیاد توانسته است علاوه بر زیر پوشش قراردادن بیماران سرطانی شهرستان‌های لامرد و مهر به دیگر بیماران مبتلا به سرطان در شهرستان‌های همجوار خدمات ارائه دهد که در نوع خود اقدام بزرگی است.

در ادامه این بازدید قائم مقام بنیاد آفتاب نیز به ارائه خدمات انجام شده این بنیاد پرداخت و بیان کرد: در حال حاضر 78 بیمار مبتلا به سرطان زیر پوشش این موسسه خیریه هستند.

عبدالله حیدری پور اضافه کرد: تمام امور بنیاد آفتاب در قالب اساسنامه آن انجام می‌شود

وی با اعلام این اینکه تاکنون وضعیت بیماران بسیاری که پیش از این زیر پوشش بنیاد آفتاب بودند با حمایت‌های گسترده رو به بهبودی است، گفت: این بنیاد تنها در موضوع تامین اعتبار مالی هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی وارد نشده، بلکه خدمات مختلف و بسیار دیگری نیز به این بیماران ارائه داده است.

انتهای پیام/ 2448/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول