اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

وداع با لاله‌های گمنام در دانشگاه‌های شهر شیراز

مراسم وداع با پیکر مطهر پنج شهید گمنام در دانشگاه‌های شهر شیراز همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.

وداع با لاله‌های گمنام در دانشگاه‌های شهر شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام همزمان با هفته دفاع مقدس پنج‌شنبه‌شب طی مراسمی در دانشگاه‌های شیراز، دانشکده علوم قرآنی، دانشگاه غیرانتفاعی پاسارگاد، دانشکده فنی شهید باهنر شیراز و دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به حضور چشمگیر دانشجویان در این برنامه معنوی اظهار داشت: مراسم وداع با شهدای گمنام در دانشگاه شیراز، دانشکده علوم قرآنی، دانشگاه غیرانتفاعی پاسارگاد، دانشکده فنی شهید باهنر شیراز و دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد.

میثم فضل‌الله‌پور با بیان اینکه دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌های اسلامی و جهاد مقدس علیه کفر و الحاد بود، افزود: حس قدرشناسی و وظیفه اخلاقی حکم می‌کند که قدرشناس تمام کسانی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی عزیزترین سرمایه وجود خود را فدا کرده‌اند.

وی بیان داشت: شهدای دفاع مقدس، بزرگوارانی هستند که به خاطر دفاع از کیان و شرف ملت عزیز ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه همگی ما وظیفه داریم تا از ارزش‌های انقلاب پاسداری و حراست کنیم، ادامه داد: باید مراقب باشیم و راهی را طی کنیم که شهدا‌ از ما خواستند.

فضل‌الله پور اضافه کرد: هفته ‌دفاع‌ مقدس یادآور جانفشانی‌ها، ایثارگری‌‌ها و فداکاری ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان‌، زنان و مردانی است‌ که تا پای جان برای شرف، آزادی و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد‌ و بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ ایران را رقم زدند و برای همیشه دشمنان را به زانو در آوردند‌.

به گزارش فارس، نظیر این مراسم در دالارحه شیراز و حرم مطهر شاه چراغ (ع) نیز باشکوه ویژه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول