اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صادقی در گفت و گو با فارس:

13 دختر بدمینتون‌باز قم در مسابقات رنکینگ کشور به مصاف حریفان می‌روند

سرمربی تیم بدمینتون دختران استان قم از حضور آماده این تیم در پیکارهای بدمینتون رنکینگ قهرمانی کشور و جدال با حریفان خبر داد.

13 دختر بدمینتون‌باز قم در مسابقات رنکینگ کشور به مصاف حریفان می‌روند

زهره صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به وجود بازیکنان توانمند و آینده دار در بدمینتون دختران قم، بعد از برگزاری چندین انتخابی استانی ترکیب تیم بدمینتون قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی رنکینگ کشور مشخص شد.

وی ادامه داد: به منظور شناخت ترکیب نهایی تیم بدمینتون رده سنی نونهالان دختر قم برای شرکت در مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی کشور هیئت بدمینتون استان قم رقابت‌های انتخابی را ملاک عضویت دختران قمی در ترکیب تیم منتخب استان قرار داد تا برترین‌ها برابر حریفان به میدان بروند.

سرمربی تیم بدمینتون دختران استان قم افزود: رقابت‌های انتخابی تیم بدمینتون دختران قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات قهرمانی رنکینگ کشور در حالی برگزار شد که سرانجام 13 بدمینتون باز آینده دار را به کادر فنی معرفی کرد.

وی یاد آور شد: بدمینتون‌بازان حاضر در رقابت‌های انتخابی دختران قم در رده سنی نونهالان، در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برای کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی رنکینگ کشور، رقابت‌های دیدنی و جذابی برگزار کردند.

صادقی اضافه کرد: در پایان این مسابقات نرگس افشاری، مبینا عبدالهی، فاطمه جنتی، ملیکا شیبانی، هلیا حسینی، فاطمه معصومی، عارفه خادم، هانیه معماریان، الهام طاهری، سارا حاج حسنی، فاطمه فرزان، سمانه احمدی نیا و یگانه خاکی در ترکیب تیم رده سنی نونهالان دختر هیئت بدمینتون استان قم برای رقابت با مدعیان شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی رنکینگ دختران کشور انتخاب شدند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور در قم افزود: پیکارهای بدمینتون قهرمانی رنکینگ دختران کشور در حالی هم اکنون به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم برگزار می‌شود که در این دوره از رقابت‌ها بدمینتون‌بازان بیش از 20 استان از سراسر کشور حضور دارند.

سرمربی تیم بدمینتون دختران نونهال استان قم ابراز کرد: این دوره از مسابقات در بخش‌های انفرادی، دوبل و همچنین بخش تیمی برگزار می‌شود و رقابت‌ها دو روز در قم در جریان خواهد بود، ضمن اینکه نخستین مرحله این مسابقات در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آینده بدمینتون قم با حضور این دختران مستعد روشن است و نوید موفقیت‌های متعدد را می‌دهد تاکید کرد: در ترکیب تیم بدمینتون رده سنی نونهالان دختر استان قم بازیکنان با آمادگی کامل صد در صد برابر حریفان خود به میدان می‌روند، ما به همه آنها به عنوان شانس کسب مقام‌های اول تا سوم امید داریم و امیدواریم که این مهم محقق شود.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول