اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دشتی:

تشویق و ترغیب مردم به سیاست‌های دولت از مهمترین اقدامات شوراها است

بخشدار مرکزی دشتی گفت: یکی از مهمترین اقدامات شوراهای اسلامی تشویق و ترغیب مردم به سیاست‌های دولت است زیرا هر دولتی سیاست‌های خاصی دنبال می‌کند.

تشویق و ترغیب مردم به سیاست‌های دولت از مهمترین اقدامات شوراها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، احمد خرم‌روز امشب در جلسه انتخاب اعضای شورای بخش مرکزی خورموج، هیئت رئیسه و نماینده شورای شهرستان ضمن تجلیل از شهدا و امام شهدا و 214 شهید شهرستان دشتی اظهارداشت: هفته دفاع مقدس هفته به‌ یادماندنی پشیمانی دشمنان اسلام است و بر ماست که با هر زبان و توانایی که داریم نسل به نسل به آیندگان برسانیم.

بخشدار مرکزی دشتی گفت: همه شوراهای اسلامی از خرد و کلان از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور به ‌شمار می‌روند و برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و امور روستایی از طریق همکاری مردم، اداره امور روستا، بخش و شهرستان بر عهده شماست.

وی اضافه کرد: این نهاد مدنی و مردمی توانسته از عهده این مدیریت سنگین به‌درستی برآید و شوراهای اسلامی روستاها و بخش‌ها عصاره مردم آن روستا و بخش می‌باشند که توسط مردم برای خدمت‌گزاری انتخاب می‌شوند.

خرم‌روز افزود: نقطه آغازین ارتباط بین مردم و مسئولین شوراها هستند و شوراها ضمن اینکه مسائل و مشکلات مردم را کنترل می کنند باید مطالبات به حق مردم را هم پیگیری نمایند.

بخشدار مرکزی دشتی گفت: از اعضای شوراهای اسلامی دوره جدید انتظار داریم همچون سال‌های گذشته ضمن تعامل با مسئولین محلی هر دو هفته یک‌بار جلسه‌ای در روستاها با حضور مردم تشکیل و مسائل و مشکلات را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه همه روستاها موظفند دهیار داشته باشند اذعان کرد: چند روستای شهرستان دشتی فاقد دهیار است و سه روستا است که پس از مکاتبات اداری هنوز پاسخی از آن روستاها دریافت نکرده‌ایم.

خرم‌روز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات شوراهای اسلامی تشویق و ترغیب مردم به سیاست‌های دولت است زیرا هر دولتی سیاست‌های خاصی دنبال می‌کند.

وی یادآور شد: در بخش مرکزی دشتی 25 روستا وجود دارد که 17 روستای آن دارای شورا اسلامی می‌باشد که روستای بادام‌زار نیز به جمع روستاهای دارای شورای اسلامی پیوست.

خرم‌روز افزود: از 17 روستایی که دارای شورای اسلامی می‌باشند یکی از آن‌ها دارای پنج نفر عضو است و 16 روستا سه نفر عضو دارند که در مجموع بخش مرکزی دارای 53 نفر عضو اصلی و 35 نفر هم عضو علی‌البدل هستند.

انتهای پیام/66006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول