اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت

تجدید پیمان مسئولان و مردم دهدشت با شهدا

همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای دهدشت با حضور مسئولان و مردم غبارروبی و عطرافشانی شد.

تجدید پیمان مسئولان و مردم دهدشت با شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه عصر امروز و در پنجمین روز از هفته پرافتخار دفاع مقدس؛ مسئولان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار شهدای دهدشت با اهدای گل به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

در این مراسم معنوی که عصر امروز همزمان با سراسر کشور انجام شد حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه دهدشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امروز ما هر چه داریم به خاطر جان‌فشانی و از خود گذشتگی دلاورمردان عرصه نبرد و جان‌برکفان راه خدا است.

حسینی با بیان اینکه حضور امروز ما در گلزار شهدا نشانه قدردانی از فداکاری و ایثار این بزرگواران است ابراز داشت: امید است بتوانیم وظیفه خطیری که در قبال خون شهیدان برگردن داریم به نحو مطلوب و شایسته انجام دهیم.

وی صبر و مقاومت خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و آزادگان را ستودنی خواند و گفت: نقش بی‌بدیل پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا در تقویت روحیه جهادی آنان بی‌بدیل بوده است.

حسینی در ادامه متذکر شد: دفاع از ارزش‌های ناب انقلاب و نظام مقدس اسلامی سرلوحه کار همه دولت‌مردان و مردم است و باید با جان و دل حافظ منافع ارزشمند انقلاب و پیرو خط شهدا باشیم.

انتهای پیام/82016/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول