اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

دستگاه قضایی از طرح « مقابله با عطاران متخلف » حمایت کند

معاون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی از طرح مقابله و برخورد با عطاران تریاک‌فروش و متخلف حمایت کافی به عمل آورد.

دستگاه قضایی از طرح « مقابله با عطاران متخلف » حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد دلیرراد ظهر امروز در سمینار آشنایی با پیامدهای سوء مصرف مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از آن که در سالن ولایت دادگستری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: تعدادی از عطاران با فروش انواع مواد مخدر تخلف می‌کنند.

وی افزود: این موضوع را مدتی به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی دنبال کرده و علیه متخلفان در دستگاه قضایی استان جهت رسیدگی و برخورد قضایی طرح شکایت کردیم.

وی ادامه داد: تعدادی از متخلفان پیش از این نیز به چنین عنوان مجرمانه‌ای محاکمه و تبرئه شده بودند، بنابراین در شکایات صورت گرفته توسط دانشگاه نیز به آن تبرئه‌ها استناد کرده و دوباره از زیر بار محکومیت و مجازات فرار می‌کردند.

دلیرراد همراهی قضات و دادستان‌ها را در این مقوله خواستار شد و ادامه داد: علاوه بر موضوع فوق تعدادی از عطاران به جای عرضه گیاهان دارویی، داروهای گیاهی را عرضه کرده و در کار پزشکان مداخله می‌کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از رشد قارچ‌گونه عطاران متخلف اظهار نگرانی کرد و بیان داشت: تخلف و سرپیچی آنها از قانون را به وضوح دیده و آلوده کردن جوانان مردم را شاهد هستیم ولی مقابله با آنها فقط در سایه همدلی دادستان‌ها امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/61002/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول